Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole aivan varma asiasta, mutta mielestäni Pohjola ei korvaa radalla tapahtuneita vahinkoja. Tai ainakin näin muistelen itse lukeneeni vakuutusehtoja, kun itse solmin vakuutussopimuksen Pohjolan kanssa.Korvaako vakuutusyhtiö pyörän, jos vedän nupit radalla? Vai onko vakuutuksissa joku rajoitus tähän rata-ajoon? Vakuutus: Pohjolan liikennevakuutus ja Isokasko.
Kiitos tietäjille!
Pohjola ei korvaa rata-ajoa.Kiitti tiedosta. Ajattelin vaan et jos tulee mentyä huomenna radalle.comin tapahtumaan heittää pari kierrosta Ahveniston radalla.
Jos jollain selvennystä vielä asiaan ni olisin kiitollinen! Toki voin itsekin vielä lukea noita ehtoja kun pääsen kotia.
Tjaah. Minä otin vakuutuksen Pohjolasta siinä uskossa että rata-ajo korvataan jos radalla on EAK-henkilö oppejaan antamassa. Ajo ei siis saa olla kilpailuun tähtäävää.Pohjola ei korvaa rata-ajoa.Kiitti tiedosta. Ajattelin vaan et jos tulee mentyä huomenna radalle.comin tapahtumaan heittää pari kierrosta Ahveniston radalla.
Jos jollain selvennystä vielä asiaan ni olisin kiitollinen! Toki voin itsekin vielä lukea noita ehtoja kun pääsen kotia.
Tuossa on tarkentava selostus yllä.. Radalle.com ei tietysti tuollainen ole..Tjaah. Minä otin vakuutuksen Pohjolasta siinä uskossa että rata-ajo korvataan jos radalla on EAK-henkilö oppejaan antamassa. Ajo ei siis saa olla kilpailuun tähtäävää.Pohjola ei korvaa rata-ajoa.Kiitti tiedosta. Ajattelin vaan et jos tulee mentyä huomenna radalle.comin tapahtumaan heittää pari kierrosta Ahveniston radalla.
Koitan vastailla iltapäivällä jossen unohda ketjua.Muistaakseni pohjola korvaa vahingot tapauksessa jossa paikalla on tapahtumassa on ollut läsnä SMOTO:n kouluttaja. Anyways... kandee lukea ne ehdot kyllä itse toooosi tarkkaan ennekuin lähtee hölmöilemään, ja sitten kun olet lukenut, niin laitatko vaikka tännekkin sen tekstin muistinvirkistykseksi.
Tuossahan tuo jo taisi tullakin...
MP-Tuen ratapäivien hitaassa ryhmässä on hiukan muista poikkeava käytäntö. Kannattaa ottaa selvää etukäteen. Väärinkäsitysten välttämiseksi en edes yritä selostaa sitä tässäKorvaako vakuutusyhtiö pyörän, jos vedän nupit radalla? Vai onko vakuutuksissa joku rajoitus tähän rata-ajoon? Vakuutus: Pohjolan liikennevakuutus ja Isokasko.
Pienimmällä päänsäryllä ja pohtimisella selviää Turvassa... muiden yhtiöiden ehdot eivät ole mielestäni mitenkään yksiselitteisetTurva korvaa ratalipat korotetulla omavastuulla, olikohan 4x omavastuu tai 15% vahingonmäärästä. Joku viisaampi voi korjailla...
Noinkohan korvaa?Tapiola korvaa ratalipat tuplaomavastuulla
kunhan ei oo virallinen kilpailu tilanne
sen takia vaihtu pohjolast sinne