• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Radalle 2018?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tysoni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tossa olis myös Diablo Superbike PRO slicksiä 180/60 koossa, hintaan 147€/laaki.

"Onnea riskin otolle", sano mulle kastellin kalustekauppias aikoinaan, kun hävisi kisan:)
Ei toi pro vie tehokkaampaa pyörää kuin sivusuunnassa. Contia tais viime kesän lopulla pettynyt kuluttaja myydä Alastarolla 100€/takanen :crash:

"Onnea riskin otolle", sano mulle kastellin kalustekauppias aikoinaan, kun hävisi kisan:)
Ei toi pro vie tehokkaampaa pyörää kuin sivusuunnassa. Contia tais viime kesän lopulla pettynyt kuluttaja myydä Alastarolla 100€/takanen :crash:

Ääh, taidan vaan tilata suosiolla 2x SC2:sta. Oha ne hintavempia mutta halvempia kuin nutullaan käynti.

3 hyvää SC1 etusta löytyy ja yks vähän ajettu takanen. Pitäis 2 takasta tilata niin eiköhä niillä sit kauden taas aja.

Tossa olis myös Diablo Superbike PRO slicksiä 180/60 koossa, hintaan 147€/laaki.

Uskaltaakohan lähtee ollenkaan kokeilemaan vuoden 2011 paistolla olevia PRO slicksejä. Tulivat vanteiden mukana kun syksyllä piti uus kierros vanteita hommata. Kumit on lähes ajamattomat

Uskaltaakohan lähtee ollenkaan kokeilemaan vuoden 2011 paistolla olevia PRO slicksejä. Tulivat vanteiden mukana kun syksyllä piti uus kierros vanteita hommata. Kumit on lähes ajamattomat

Mä luulen että me pärjäillään ihan hyvin vähän vähemmän hipoilla renkaillakin... Mulla oli viime kesänä lopussa -09 -paistoinen Dunlop joka piti kuin tauti. Vieläkin on läjä kaikenlaisia vanhoja renkaita joita ajattelin ajella kauden mittaan - jos nyt ajamaan ennättää ollenkaan.

Multakin irtoo nyt alla olevat SB Prot ilmaseen. Eli ottanen varikolle mukaan, jos joku haluaa vaivakseen. Eivät kuluttamalla kulu, mutta jos radalle pääsen kokeilen tallissa olevia Bridgestoneja.

Multakin irtoo nyt alla olevat SB Prot ilmaseen. Eli ottanen varikolle mukaan, jos joku haluaa vaivakseen. Eivät kuluttamalla kulu, mutta jos radalle pääsen kokeilen tallissa olevia Bridgestoneja.

Oot siis ajanu noilla SB Pro kumeilla? Minkälaisia kokemuksia?

Kyllä mä lähtisin kokeilemaan. Ei vaan laita heti maximum attackia päälle, vaan varovasti ajaa pinnan rikki ja testailee, kuinka pitoja riittää.

Kyllä mä lähtisin kokeilemaan. Ei vaan laita heti maximum attackia päälle, vaan varovasti ajaa pinnan rikki ja testailee, kuinka pitoja riittää.

Jep jotain tuollaista olin suunnitellutkin. Ottaa sitten varakumit mukaan varmuudeksi

Omat taidot nyt ei riitä kertomaan missä määrin tuo maine luisujana pitää paikkaansa. Saman oloset kuin Diablo SP:t. Tosiaan nuo siis 200 leveät, paisto näytti olevan 1014.

Kyllä noillakin keskiryhmässä ja nopeessakin puolen välin paikkeille ajelee ihan kevyesti. Ja renkaan lukemisen opettelun kanssa on vaan hyvä jos pito ei ole ihan Dunlopin KR sliksin tasolla.

Kyllä noillakin keskiryhmässä ja nopeessakin puolen välin paikkeille ajelee ihan kevyesti. Ja renkaan lukemisen opettelun kanssa on vaan hyvä jos pito ei ole ihan Dunlopin KR sliksin tasolla.

Contista ei ole kokemusta. PRO hukkaa pahimmillaan pidon normi moottorijarrussa. Hyvää on, ettei kulu juuri ollenkaan. Vaikea löytää logiikka milloin pito loppuu. Luistot on hätäsiä kuin vanhalla 3-sarjan bemarilla talvella.
Mieluummin ajaisin SP:llä tai RR K3:lla.

Vaikka on viisivuotta vanhaa paistoa, ei haittaa mitään. Pitää vain muistaa oikean ranteen oikea asento mutkista lähdettäessä. Kaikkihan saa alta jos niin haluaa. En tiedä todellisuudessa paljonko esim. 5 vuotta hyllyssä seissyt sliksi on liukkaampi tai huonompi kuin vasta valmistettu??

Contista ei ole kokemusta. PRO hukkaa pahimmillaan pidon normi moottorijarrussa. Hyvää on, ettei kulu juuri ollenkaan. Vaikea löytää logiikka milloin pito loppuu. Luistot on hätäsiä kuin vanhalla 3-sarjan bemarilla talvella.
Mieluummin ajaisin SP:llä tai RR K3:lla.

Itse oon tainnut ajaa lähes kaiken merkkisillä renkailla sitä nopeanryhmän(välillä jopa yläpään) vauhtia. Toisista renkaista olen pitänyt enemmän, kun toisista, mutta ikinä ei ole ollut renkaat rajoittava tekijä. Omassa tekemisessä on vielä paljon parannettavaa ennen kun voin alkaa renkaita syyttämään.
Tourinkirenkaat on sitten asia erikseen ja niitä en voi kommentoida, kun ei ole niistä kokemusta radalla.

Tosta tuliki mieleeni, että pitäis joskus koittaa niitä Misukan Roadeja tosta busasta superbikeen että mites kovaa niillä pääsis :WAZAAP: Alastarolla viime kesänä meni busakin iha keskiryhmän vauhtia 2-päällä noilla nakeilla.

Racetecit tuli ja tuo halpa takanen oli paistoa 0115. Etunen 3817. Millasia paineita radalle? 120/70+180/55 ja 600cc mopo

Racetecit tuli ja tuo halpa takanen oli paistoa 0115. Etunen 3817. Millasia paineita radalle? 120/70+180/55 ja 600cc mopo

Onko noi seos renkaita? Itellä oli muistaakseni 1,7 takana ja 2,2 edessä. K1 Edessä ja K2 Takana
Edit. Siis lämppäreistä

Back