Radalle ajamaan...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mekanik
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Varattu paikat hitaaseen ryhmään 11.7. appara ja 23.7. alastaro. Sithän sen vauhdin näkee.
biggrin.gif

Varattu paikat hitaaseen ryhmään 11.7. appara ja 23.7. alastaro. Sithän sen vauhdin näkee.
biggrin.gif
Kauheet kisat pystyyn
biggrin.gif
Tai jos ei kuitenkaan, sä kuitenkin piekset mut!
tounge.gif
Heti jannu alko provota.
sad_orig.gif

Kattellaan sitten Alastarossa, näytti olevan aikas hyvät turva-alueet mihin voit seepran kukistaa.
biggrin.gif
Niinpä... Harjotellaan eka tuol Ahvenistolla ja kattellaan sitten
biggrin.gif

Itsekkin olis tarkotus päästä radalle paahtamaan nytkun sai ton haalarinki hommattua sitä varten. Mites tuolla yleensä, jos ilmottaudun hitaaseen ryhmään niin voiko sieltä pomppaa yhen luokan ylemmäs jos on liian hidasta menoa? Ja onkohan jengi tuolla kuinka avualiasta ton alustan säätämisen suhteen kun oon vähän ulapalla että mitenhän se kannattas säätää?

Itsekkin olis tarkotus päästä radalle paahtamaan nytkun sai ton haalarinki hommattua sitä varten. Mites tuolla yleensä, jos ilmottaudun hitaaseen ryhmään niin voiko sieltä pomppaa yhen luokan ylemmäs jos on liian hidasta menoa? Ja onkohan jengi tuolla kuinka avualiasta ton alustan säätämisen suhteen kun oon vähän ulapalla että mitenhän se kannattas säätää?
Ainakin olen kuullut juttua että siellä näytettäis ajolinjat jos on tarpeen ja varmaankin autetaan alustan säädön kanssa. Täällä ratafoorumissakin on neuvoja kuinka alusta saadaan säätöihin, jne.

Jos meno tuntuu liian löysältä niin eiköhän sut nosteta nopeampaan ryhmään.

Nopeaa ryhmää ei kannata edes ajatella, sillä vakuutukset eivät ole siellä voimassa. Tapiolalla ja Pohjolalla on vakuutukset normaalisti voimassa hitaassa ja keskinopeassa.
Pitääkö paikkansa Pohjolan osalta?
Eikös Tapiolallekin tullu se 50% omavastuu tänävuonna, poislukien esim. Mp-tuen ajoharjoittelut joissa on erisäännöt tuon osalta
smile_org.gif
Vastauksen näette täältä

Nopeaa ryhmää ei kannata edes ajatella, sillä vakuutukset eivät ole siellä voimassa. Tapiolalla ja Pohjolalla on vakuutukset normaalisti voimassa hitaassa ja keskinopeassa.
Pitääkö paikkansa Pohjolan osalta?
Eikös Tapiolallekin tullu se 50% omavastuu tänävuonna, poislukien esim. Mp-tuen ajoharjoittelut joissa on erisäännöt tuon osalta
smile_org.gif
Vastauksen näette täältä
Joo Bajahillin sivut on tutut ja siinä käsityksessä olen ollutkin että Pohjola ei korvaa. Mutta ilmeisesti Mp-tuella on ollut yritystä muuttaa tätä heidän järjestämien ajoharjoittelujen kohdalta (EAK tms. kouluttajat), niin ajattelin josko tästä olisi ollut kysymys. No täytyypä kattoa Mp-foorumin sivut ja kysellä tarkemmin Pohjolasta. Samallahan sitä kysyy kilpailevat tarjoukset parilta muultakin vakuutusyhtiöltä.

Tais mennä jo vähän off-topicciin alkuperäisestä otsikosta.

Back