• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

radio novalta ..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RHead
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jussin lapsuudesta avautui jälleen uusi trauma. Ilmeisesti kotikylän kunnanlääkärin tai keinosiementäjän pojalla oli kylän ainut asiallinen piikkimopo, jota pikku-Jusa synkkänä kadehtien vilkuili otsakurttujensa alta. Ja Jusan kosto jäi kytemään...
crazy.gif

Olen kaksi kertaa nähnyt kyseisen hemmon liikenteessä.

Tosin siitä on jo sen verran aikaa, että puhutaan viime vuosituhannesta, ja ajasta jolloin ko. henkilöllä oli "SaksalainenLaatuvaunu".

Ensimmäinen kerta: lentoaseman ulkomaan terminaalin edessä tunnin paikoilla olleen auton perässä ajaneena, senttien päästä puskurista seuranneena, moottoria ja kytkintä huudattaen. [Tyhmä veikkaus: oli viikon tai parin reissussa ja ei halunnut maksaa mitään]

Toinen kerta: Tehtaankadulla, pieneen tilaan parkkeeraavana: liian pieni tila, edessä ei osunut mihinkään, takana noin 6 kertaa takana olevan puskuriin. Poistui paikalta lappua tms. jättämättä.

Kiitos Jussi, tuntuu taas niin mukavalta olla murkkuikäinen mekaanikko!

Toivoo Pauli 56 v.
033102beer_1_prv.gif
Jussille!

Ja kunhan opin iän karttuessa oikein säätämään, niin saan ne äänetkin kohilleen, nyt kun on vielä vähän nuhaista tuo mun pelin pärinä, mut ei murkkuikään mennessä voi kaikkea oppia!!!!

- Koetan virittää itseäni sille aaltopituudelle, että kuulisin Jumalan äänen lähimmäisteni puheissa, Jussi Parviainen sanoo.
Ja Jahve sanoi naapurin koiran välityksellä, jotta mottaa muijaas...
Yritin lyödä, mut se ehti ensin. Nyt mä syönkin pillillä velliä seuraavat pari kolme kuukautta. Mut katto on vielä pään päällä.
Täh? Ooksä Parviaisen Jussi? Täällä meitä vakoilemassa, ärkele! Siitäs sait.
tounge.gif

Sanokaa nyt edes jotain hyvää Parviaisesta, yrittäkää please. Pakkohan jokaisessa jotain hyvää on olla, onhan?

Hei camoon väki
buttrock.gif
Yrittäkää nyt ymmärtää kaapin alla kasvanutta, sekä pompusta kiinni otettua, kun äitinsä sylistä putosi.
bowdown.gif

Ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu, sano.
Tosin eikä tämä hemmo ollut Oulun teatterin paskanheittoperfonmanssin "ohjaaja" ? ? ?

Sanokaa nyt edes jotain hyvää Parviaisesta, yrittäkää please. Pakkohan jokaisessa jotain hyvää on olla, onhan?

No tuli siitä kuvasta ihan äkkiä mieleen et herrajumala eikö nuo koskaan lopu? Matti ja Teppo, Seppo ja vielä jostain sukuun adoptoitu velipoika Jussi?? Ihan samanlainen tukkakin? UAAAAAA!  
eek.gif

Sen voi ottaa hyvällä edellyttäen että tykkäis niistä muutamasta ensinmainitusta.

Se nyrkkiottelija-Parviainen sensijaan oli hyvinkin maskottiainesta.
wink.gif

- Koetan virittää itseäni sille aaltopituudelle, että kuulisin Jumalan äänen lähimmäisteni puheissa, Jussi Parviainen sanoo.
Ja Jahve sanoi naapurin koiran välityksellä, jotta mottaa muijaas...
Yritin lyödä, mut se ehti ensin. Nyt mä syönkin pillillä velliä seuraavat pari kolme kuukautta. Mut katto on vielä pään päällä.
Kun en oo seiskaa tai ohoa lukenu muuta kun kannet s-marketin jonossa, niin olen vain pintapuolisesti perillä asioista. Mut onko tää tulkittavissa niin, että Jussi-böy yritti uraa vaimonhakkaajana, mutta saikin ite selkäänsä?
tounge.gif

Täähän kyllä vois hyvin sopia kuvaan kun Satu on sentään pitkä ex-urheilija ja Jussi on... noh... kaikin puolin säälittävä tyyppi.

No hyvänen aika sentään. Onhan Juska Paarmallakin oikeus mielipiteeseen, kuten jokaisella meistä. Se, että tällä palstalla reagoidaan näin runsaasti epätoivoisen ex-taiteilijan valitukseen, ei nosta motoristien arvostusta. Antaa ressukan rimpuilla itsekseen rauhassa.
No - sorruinhan minäkin tilittämään mokoman surkimuksen takia.
confused_orig.gif

Back