Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja Jahve sanoi naapurin koiran välityksellä, jotta mottaa muijaas...- Koetan virittää itseäni sille aaltopituudelle, että kuulisin Jumalan äänen lähimmäisteni puheissa, Jussi Parviainen sanoo.
Yritin lyödä, mut se ehti ensin. Nyt mä syönkin pillillä velliä seuraavat pari kolme kuukautta. Mut katto on vielä pään päällä.Ja Jahve sanoi naapurin koiran välityksellä, jotta mottaa muijaas...- Koetan virittää itseäni sille aaltopituudelle, että kuulisin Jumalan äänen lähimmäisteni puheissa, Jussi Parviainen sanoo.
Täh? Ooksä Parviaisen Jussi? Täällä meitä vakoilemassa, ärkele! Siitäs sait.Yritin lyödä, mut se ehti ensin. Nyt mä syönkin pillillä velliä seuraavat pari kolme kuukautta. Mut katto on vielä pään päällä.Ja Jahve sanoi naapurin koiran välityksellä, jotta mottaa muijaas...- Koetan virittää itseäni sille aaltopituudelle, että kuulisin Jumalan äänen lähimmäisteni puheissa, Jussi Parviainen sanoo.
Kyllähän se on ei muutakun siinä työn lomassaEikä saata saada kaikilta Novalaisiltakaan oikein paään silityksiä.Se nyt on ihan sama mitä se naisten hakkaaja kaappihomo selittää. Jussi_Parviainen_takana_loistava_tulevaisuus voisi jo kadota koko planeetalta.![]()
Eikös se Harkki ole motoristimiehiä.....?
Sanokaa nyt edes jotain hyvää Parviaisesta, yrittäkää please. Pakkohan jokaisessa jotain hyvää on olla, onhan?
Kun en oo seiskaa tai ohoa lukenu muuta kun kannet s-marketin jonossa, niin olen vain pintapuolisesti perillä asioista. Mut onko tää tulkittavissa niin, että Jussi-böy yritti uraa vaimonhakkaajana, mutta saikin ite selkäänsä?Yritin lyödä, mut se ehti ensin. Nyt mä syönkin pillillä velliä seuraavat pari kolme kuukautta. Mut katto on vielä pään päällä.Ja Jahve sanoi naapurin koiran välityksellä, jotta mottaa muijaas...- Koetan virittää itseäni sille aaltopituudelle, että kuulisin Jumalan äänen lähimmäisteni puheissa, Jussi Parviainen sanoo.