• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Rajoitetut kierrokset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja blackgate
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

blackgate

New member
Tänään Suzuki GSX 750 F ensi kertaa liikenteessä eikä ongelmitta.  Noin 7000 rpm kohdalla tehot katoaa.  Tälle alueelle saakka toimii, kuten viime kesänä eli käynnistyvyydessä, kiihtyvyydessä jne ei probleemia.  Sama toistuu jokaisella vaihteella.  Toimii hienosti kunnes kierrokset 7000:ssa ja lisämeno loppuu.  Talven aikana ei ole tehty mitään "säätöjä", vaihdettu vain öljyt ja tulpat. Onko kenelläkään vastaava kokemusta tai tietoa, mistä kysymys?  Voisiko olla kysymys vanhoista bensoista ja kaasuttimesta?

Ettei vain olisi kuristettu/rajoitettu mitenkään.

Jossain hondissa olen kuullut että kuristus tehdään juuri niin että jonkun tietyn kierrosluvun jälkeen ei tule enää lisää tehoa.

Tiedä sitte onko tuokin pelkkää kuulopuhetta.  
nixweiss.gif

Ettei vain olisi kuristettu/rajoitettu mitenkään.

Jossain hondissa olen kuullut että kuristus tehdään juuri niin että jonkun tietyn kierrosluvun jälkeen ei tule enää lisää tehoa.

Tiedä sitte onko tuokin pelkkää kuulopuhetta.  
nixweiss.gif
Ei ole.  Pyörä ollut minulla muutaman vuoden ja rajoittimille (n. 11000) meni vielä viime kesänä.

Laihat bensat. Aja tankki tyhjäksi ja uudet bensat tilalle. Ensiapuna voi myös kokeilla tyhjentää kelluntakammiot. Tuttu oire Suzukissa ja Kawassa aiempina keväinä.

Kaasarit auki ja puhdistukseen... Vaikuttaisi ettei pääsuuttimet toimi oikein... Neulat vaikuttaa tuonne asti ja sitten pitäis pääsuuttimista tulla kunnolla soppaa läpi. Joten veikkaan että paskoo kaasareissa...

Back