Rakennettuja Tumppeja...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Icanes
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Icanes

New member
Minkälaisia Trumppeja suomenmaalla pyörii ja miten ootte modifioineet kaunottarianne?... Kuvia ja vaktaa...

täs on oma kesken eräsenä
img648397.jpg

Ja kuten ehkä näkyy:
-crossi stonga
-kellermanin vilkkumaatiot
-Zardin slipon
- Jotkut liian kalliit peilit
-Tuneboy
-K&N
-Jonkin sortin valomaatio
-ja toi mittaristo siirretty stongan päälle
buttrock.gif

Eli oikeestaan tätä perus kauraa tällähetkellä...

Ai et tämmönenkin peli pyörii tampereella, hieno!
smile_org.gif

Voitko laittaa lähempää kuvaa tuosta mittariston siirrosta?
Itsellä ollut sama mielessä mutta ei ideaa miten toteuttaa.

tulee kunhan nyt saan kuvia. on ulkona sen verran pimeetä ettei viitti mennä ottaan kuvia kun ei saa selvää niistä

Eipä näy tuo ekan viestin kuva, mutta tässä mun suhtellisen vakio:

- Fly screen, belly pan, minivilkuttimet, hiilarihuggeri, hiilari sidepanelit, modattu remuksen hiilariputki GPR:n high-väliputkella, LSL:n kaatumatapit, perää modattu ja kaikkea muutakin pientä...

Picture029.jpg

-T-

PS. VÄHÄN ihmettelin tuota otsikkoa?!?
biggrin.gif
Varmaan kuitenkin kirjoitusvihre?

Tässä vähän vanhempaa tripleä,
-96 Sweet Triple
PICT1901.jpg

vaktoja; clip-onit, singlesatula+perähässäkkä, Keihin kaasaripaketti uudemmasta triplestä suutinpäivityksin, vap.virt.suodin, Thunderbike 3-1 putkisto, kirjavaa ja ruudullista maalia, vilkut, takavalo ym.  . . .

ja alunperinhän pyörä on ollut tällanen
before.jpg

no ei se varsinaisesti ollu kirjoitus virhe laiskotti vaan sen verran ettei mitään ärriä jaksanut laitella... ja josko jo nyt toi kuva näkyis sullakin?

Heiii.. Onnistuuko enempien kuvien saanti tosta mittaristoratkasusta? Myös toi etulampun kiinnitystapa kiinnostais.

juuh onnistuu luit itse asiassa mun ajatukset kun otin itte juurikin tänään kuvia jotta voin laittaa ne netttiin...
img686291.jpg

img686292.jpg

ja noi lampun kannakkeet tein hätsyn pikaan cnc plasmalla lamppujen oikeille paikoille... ja sit perään vaan riittävä kasa prikkoja ett rupe pysyyn paikoillaan
biggrin.gif

eli siis ne on vieläkin koneellä tallessa jos tulee tarvetta...
wink.gif

Jaa niin sori huonosta kuvan laaduta se johtuu kännykästä... kun nyt ei löytynyt taas tähän hätään omaa digikameraa joku on syönyt sen ihan selvästi.....

taisin nähdäkkin tämän icanesin pyörän vehoniemellä. Ihan hyvän näköinen etulamppu, vaikka yleensä vastustankin triplen etulamppujen poistoa.

todennäköisesti, oon sielä muutaman kerran poikennutkin.... viimeks oli hidaste kyydissä.....

No oikeestaan se on kyllä aivan sama onks se finska pyörä vai ulkolainen kunhan omistajalla on edes jotain verenperintöä täältä pohjolasta, ja taplaa tänne sivustolle edes jotain suomen kieltä muistuttavaa... (toisin kun tää mun kirjoitelma
thumbs-up.gif
)

Tässä vähän vanhempaa tripleä,
-96 Sweet Triple
PICT1901.jpg

vaktoja; clip-onit, singlesatula+perähässäkkä, Keihin kaasaripaketti uudemmasta triplestä suutinpäivityksin, vap.virt.suodin, Thunderbike 3-1 putkisto, kirjavaa ja ruudullista maalia, vilkut, takavalo ym.  . . .

no niin, talvipuuhastelut tuli tehtyä ennen kuin talvi ehti edes alkaa, nyt vaihtui pakoputkisto, lamppu, vilkut ja väri jne. pikkunippeleitä
P1000058.jpg

Todella hienosti olet Mika onnistunut pyöräsi maalauksessa.
Uusi väritys on tyylikäs ja tuo lisää Cafe-Racer -henkeä
smile_org.gif

Onko sulla mustat pakokäyrät? Maalasitko ne itse ja jos, niin millä värillä?

Back