Rakennettuja Tumppeja...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Icanes
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tosi hieno bobberi
062802jumpie_prv.gif

[/quote]

Kerro tuon Trumpan maalista, upean näköinen![/quote]

Se ei ole vakioväri Lucifer orange vaan sinne on ensin pohjalle ruiskutettu vihreää ja sen jälkeen flakea&oranssia.Sen teki yks lahtelainen kaveri mulle.Pyörä on alunperin ollut toi Lucifer orange mutta kun ostin sen AVK:lta oli kaikki katteet päreinä.Toi etukatteen palanen on koottu kuudesta palasta.

Pistetään nyt tosta omastakin riumpista sit kuva vaikka ei sitä paljoa ole rakenneltukkaan.

bikepics-838448-800.jpg

-Kunnon tanko laitettu cliparien tilalle, nykyään tosin eri tanko kuin tuossa kuvassa erään keväisen ajelun jäljiltä mutta ei siittä enempää
tounge.gif

-leovincen mökäpönttö + uusi kartta ruiskulle
-uudet peilit mistä näkee oikeasti muutakin kuin omat hartiat
-flyscreeni otettu irti rumentamasta kun ei oikeen toiminut tuon korkeamman ajoasennon kanssa. puski vaan kaiken tuulen päin päätä aiheuttaen fiiliksen että pää irtoaa
-peräpää siistitty ei vaan toimi märällä kelillä ihan niin hyvin kuin toivoisi kuten kuvastakin näkee
biggrin.gif

:orgmp:Osui silmään tälläinenkin foorumi,oheisesta löytyy kuvia Trumpastani otsakkeen 955 i alta.

http://jomi.kuvablogi.com
Persatti! Minun vanha pyörä!

Myin sen hyvään kotiin kolmisen vuotta sitten. Luulin, että se saa kunniallisen vanhenemisen vanhemman herrasmiehen hoivissa, mutta näyttääkin siltä, että sillä onkin ollut kova elämä
sad_orig.gif

Toivottavasti se nyt saa paremman huolenpidon ja kunniallisen loppuelämän. Kerro Trumpalle terveisiä pohjoisesta
biggrin.gif

Tämä vanhempi hra oli vaihtanut sen uuteen Kotkassa Triumphdealerillä.Joku nuorempi sälli oli sen sitten ostanut ja kipannut sen aika pian kauppojen jälkeen kyljelleen.Itse ostin pyörän AVK:lta ja laitoin kuntoon.Rakentelukohteena tämmöinen kipattu pyörä on siinä mielessä hyvä,ettei tarvitse harmitella tuhoavansa jotain hyvää alkuperäisosaa.

Juuri siksi en viitsinyt ruveta rakentelemaan aiemmasta -92 750 ccm Tridentistä mitään,koska HD-Centerin kaverit sanoivat,että pyörä on harvinaisen hienossa alkuperäiskunnossa.

Sprintin sielu saa kyllä nykyisin hyvää hoivaa,ja myös plastiikkakirugia on tehnyt parhaansa.Joten voit olla huoleti.

Siisti Triple, ja todella hyvään suuntaan menossa!
inlove.gif

Onko hyvä toi valo? Ite miettiny samanlaista...
lookaround_orig.gif

no ei se niin hyvä ole mitä triplen alkuperäset mutta sirompi se ainakin on... kerron paremmin miten se reagoi xenoneihin sitten kun ne on asennettu....

Tänään oli Triumphin kevätpäivän tasaus=kasaaminen
biggrin.gif
  alkoi.Sain laitettua undertrayn kiinni,sähköboksit sulakerasioineen ja laakerit+stefat vanteisiin.Nyt pitää odotella renkaita shopista.

Nyt ois tarjolla 2001 Triple, jonka olen jo henkisesti ostanut, mutta mistä sais belly panin ja flyscreenin?

Sovittelen just parhaillaan Speed Triplen bellyä Sprintiin viikonloppuna.Ihan vielä ei kuitenkaan auennut sopiiko se sellaisenaan vai ei
nixweiss.gif

Back