Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitoin Googleen hakusanan "ceepparit" ja sillä löytyi vain Tampereen Seudun CP-yhdistys ry:n, jonka keskustelupalstalla puhutaan ceeppareista, mutta ei siellä CBR-Hondista tai ylipäätänsä mistään muistakaan prätkistä ollut yhtään tarinaa.Onhan CBR kuskeillakin oma klupi, CEEPPARIT, ne vasta fiksuja onkin!!![]()
Hahahahahaha....Laitoin Googleen hakusanan "ceepparit" ja sillä löytyi vain Tampereen Seudun CP-yhdistys ry:n, jonka keskustelupalstalla puhutaan ceeppareista, mutta ei siellä CBR-Hondista tai ylipäätänsä mistään muistakaan prätkistä ollut yhtään tarinaa.Onhan CBR kuskeillakin oma klupi, CEEPPARIT, ne vasta fiksuja onkin!!![]()
![]()
No prkle!Ihmeiden aika ei ole ohi. Niin vaan kolahti luukusta tänään Torque pinssien ja kuponkien kanssa. Eikä ole kuin yksi kirjoitusvirhe jäsenkortissa..![]()
Pyörän ostohan tapahtui tuossa huhtikuun lopulla.
Mä laitoin kontaktiliimallaTäytyy pyytää "hallitusta" vielä ompelemaan RAT-hihamerkki ajotakkiin kiinni,kun ei tuosta ompelemisesta oikein kokemusta ole.![]()
No siinähän se ratkaisu onkin!Mä laitoin kontaktiliimalla![]()
Jouduin ite ootteleen alakatetta melkeimpä 2kk. Mustia tuli vähänväliä maahan, mutta ei sinisiä: maalausongelmia viissiin sielläpäin...Alakatteesta ei ole myöskään vielä kuulunut mitään....
Onko muilla RS omistajille ollut ongelmia ettei ole Engalnnista tullut osia vaan kestää ikuisuuden?? "tarkoitan TRIUMPH omia osia"
Eipä rajoitu pelkkiin RS:iin. Sitä grab railiä olen odotellut kohta pari kuukautta. Kävin viikolla taas asiasta kysymässä, mutta eipä osanneet sanoa juuta eikä jaata sen saapumisesta. Uskomatonta kuinka yhden kahvan saaminen tähän maahan on niin vaikeeta.Onko muilla RS omistajille ollut ongelmia ettei ole Engalnnista tullut osia vaan kestää ikuisuuden?? "tarkoitan TRIUMPH omia osia"