Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Eli se lukihäiriö siis alunperin mulla? Mulla saattaa olla lukihäiriö, mutta eikös tuossa lue "keskinopean koulutukseen" ja "keskinopeaan ryhmään"? Tai sitten en vaan ymmärräOot aika optimisti vauhdin/ajotekniikan kehittymisen suhteen:Paikka maanantain keskinopean koulutukseen sekä tiistain keskinopeaan ryhmään, kiitos!
maanantaina keskiryhmän koulutuksessa ja tiistaina jo nopeassa
.![]()
Edit: Nyt ymmärrän, kun satuin katsomaan tuota Sumpan listaa. Tarkoitukseni on siis ajaa molempina päivinä keskiryhmässä ja osallistua maanantaina myös koulutukseen.
Eikös teitä ole kolme kouluttajaa? Näkisin, että jos olet koulutuksessa, et pysty EAK:na toimimaan ko. päivänä.Mäki haluisin keskinopean koulutusryhmään mukaan, mutta en tiedä miten noi EAK-hommat sitten hoituu. Jos niiltä pääsen, niin innolla oisin mukanassa.
Vittu mitä kitinääSumppa hei, sä oot jättäny meikäläisen ja Ärrättären kelkasta poijes kokonaan. Miks me ei päästä listalle... sukupuolisyrjintää![]()
PKP ilmottautu myöhemmin ja pääs...
Eli meijät sinne keskiryhmän kouluun kiitos![]()
Eikun sellainen "apupyöräryhmä"Vai tuleeko meille oma "apukouluryhmä"![]()
Mulla ois sellasseet sulle... otanko mukaanEikun sellainen "apupyöräryhmä"Vai tuleeko meille oma "apukouluryhmä"![]()
![]()
Tänne yks paikka ..Mulle kans!Varaan yhden paikan itselleni maanantain keskiryhmän opetukseen.![]()
Ilmoittaudu sieltä ratailmoittautumisista ajamaan, lisään sinut koulutukseen ja tiistaiksi lipulleVaraan paikan keskinopeaan molemmille päiville sekä ma koulutukseen myös! Hyvä idis järjestää koulutusta myös keskinopeassa ryhmässä!!
Voisin hoitaa pari lippuvuoroa tiistaina jos tarvetta..?![]()
Ei siellä mitään aikoja ajellaIlmoittaudun koulutukseen keskinopeaan ryhmään maanantaille.
Minkälaisia aikoja orgin keskinopeassa ajellaan kemorassa? Tähän mennessä olen kurvaillut hitaassa ryhmässä.