• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.
  • Osta liput tapahtumiin kaupastamme!

Ratakoulutus vol 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Paikka maanantain keskinopean koulutukseen sekä tiistain keskinopeaan ryhmään, kiitos!
Oot aika optimisti vauhdin/ajotekniikan kehittymisen suhteen:
maanantaina keskiryhmän koulutuksessa ja tiistaina jo nopeassa
tounge.gif
? Mulla saattaa olla lukihäiriö, mutta eikös tuossa lue "keskinopean koulutukseen" ja "keskinopeaan ryhmään"? Tai sitten en vaan ymmärrä
biggrin.gif
.
Edit: Nyt ymmärrän, kun satuin katsomaan tuota Sumpan listaa. Tarkoitukseni on siis ajaa molempina päivinä keskiryhmässä ja osallistua maanantaina myös koulutukseen.
Ok. Eli se lukihäiriö siis alunperin mulla
biggrin.gif
No, hieman ehkä ihmettelin minäkin
biggrin.gif

Hupsista. Vissiin helle sekoittanut nupin. Sekoilen nyt huolella.

Muistakaa siis myös ilmoittautua haluamaasi ajoryhmään mikäli mielit ajamaan koulutuksen ulkopuolella! Tiistain nopean ryhmän koulutukseen tulevien ei tarvitse ilmoittautua kuin maanantain ajoon, heille on varattu koko ko. ryhmä tiistaina. Keskinopealle ryhmälle ei varata koko ryhmää. (Paitsi käytännössä näin taitaa melkein olla kyllä
biggrin.gif
)

Mäki haluisin keskinopean koulutusryhmään mukaan, mutta en tiedä miten noi EAK-hommat sitten hoituu. Jos niiltä pääsen, niin innolla oisin mukanassa.

Kertaus on opintojen äiti, joten tulen santsimaan viime vuoden oppeja. Ilmoittaudun siis tuohon nopeampaan koulutukseen.

Silläl varauksella, että saan jostain jonkun pyörän alle siihen mennessä, kun ilmeisesti vakuutustarkastajien ja -yhtiöiden kesälomat alkaa haittaamaan harrastusta
confused_orig.gif

Sumppa hei, sä oot jättäny meikäläisen ja Ärrättären kelkasta poijes kokonaan. Miks me ei päästä listalle... sukupuolisyrjintää
biggrin.gif

PKP ilmottautu myöhemmin ja pääs...

Eli meijät sinne keskiryhmän kouluun kiitos
buttrock.gif

Vai tuleeko meille oma "apukouluryhmä"
tounge.gif

Sumppa hei, sä oot jättäny meikäläisen ja Ärrättären kelkasta poijes kokonaan. Miks me ei päästä listalle... sukupuolisyrjintää
biggrin.gif

PKP ilmottautu myöhemmin ja pääs...

Eli meijät sinne keskiryhmän kouluun kiitos
buttrock.gif
Vittu mitä kitinää
biggrin.gif
:D:D

Mä haluun kato pelkkii äijii sinne
biggrin.gif

Lisätty. Pahoittelen mokaa.

Varaan paikan keskinopeaan molemmille päiville sekä ma koulutukseen myös! Hyvä idis järjestää koulutusta myös keskinopeassa ryhmässä!!
Voisin hoitaa pari lippuvuoroa tiistaina jos tarvetta..?
thumbs-up.gif

Varaan paikan keskinopeaan molemmille päiville sekä ma koulutukseen myös! Hyvä idis järjestää koulutusta myös keskinopeassa ryhmässä!!
Voisin hoitaa pari lippuvuoroa tiistaina jos tarvetta..?
thumbs-up.gif
Ilmoittaudu sieltä ratailmoittautumisista ajamaan, lisään sinut koulutukseen ja tiistaiksi lipulle
smile_org.gif

Kiitti Tapsa!
smile_org.gif

Tervehdys !

Lisää minut keskiryhmään listaan. Sain järkättyä päivystyksen vaihdon näille päiville. YES

Kiitos ja kumarrus etukäteen  
bowdown.gif

Ilmoittaudun koulutukseen keskinopeaan ryhmään maanantaille.
Minkälaisia aikoja orgin keskinopeassa ajellaan kemorassa? Tähän mennessä olen kurvaillut hitaassa ryhmässä.

Ilmoittaudun koulutukseen keskinopeaan ryhmään maanantaille.
Minkälaisia aikoja orgin keskinopeassa ajellaan kemorassa? Tähän mennessä olen kurvaillut hitaassa ryhmässä.
Ei siellä mitään aikoja ajella
wink.gif

Mutta sanotaanko, että jos kykenee kääntämään jo kahvaa ja silti vielä hallitsee pyörän, ja hitaan ryhmän vauhti on liian hiljainen, on keskiryhmä parempi valinta.

Alkaa paikat hupenemaan...
062802jumpie_prv.gif

Back