Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hieman uskaltaisin epäillä, että tässä tapauksessa käsittelijällä on tullut virhe. Pääsääntöisesti harrastusvälineitä ei korvata kun hajoavat kyseistä harrastusta suoritettaessa.Mulle ainakin tuli viime kesänä uusi puku. Kerroin tarkasti ja rehdisti tapahtumien kulun ja sen että kyse oli kilpailuun tähtäävästä harjoittelusta nopeassa ryhmässä kilvettömällä liikennevakuutetulla pyörällä. Pyörän vakuutuskaan ei edes ollut samassa yhtiössä kuin kotivakuutus.
saako kysyä että mikä yhtiö ja minä vuonna tapahtui tuo?Kotivakuutus korvasi puvun minullakin ratakaadossa. Ensin tuli hylky Jukan kertomalla perusteella mutta tein sinne lisäselvityksen jossa kerroin että kyseinen kapistus ei ole harrastusväline. Taitaapa olla Jukan viittaama yhtiökin..
Kertoilin että puku on minulla päällä myös normaalissa katuliikenteessä liikkuessa ja se on verrattavissa vaikka pikee-paitaan jota käyttäisin autolla ajaessa. Autoillessa pikee-paita harvemmin hajoaa mutta moottoripyöräilyssä päällä olevat vaatteet hajoavat helpommin kun ottaa asfaltin kanssa kontaktia.. Meni asiantuntijalle ratkaistavaksi ja korvaus tuli. Riippuu kyllä varmasti yhtiöstä paljon..
Tuukka
Kai valitit hylystä?nuo esimerkkitapaukset ovat vuoden vanhoja. tässä tuore tapaus eli kesäkuu 2010: hakemus hylätty, ei korvata ajovarustevahinkoja jotka tapahtuvat moottoriradalla tai muussa normaaliliikenteeltä suljetussa paikassa. eli sepustukset ovat muuttuneet.
näin on aikomus tehdäKai valitit hylystä?nuo esimerkkitapaukset ovat vuoden vanhoja. tässä tuore tapaus eli kesäkuu 2010: hakemus hylätty, ei korvata ajovarustevahinkoja jotka tapahtuvat moottoriradalla tai muussa normaaliliikenteeltä suljetussa paikassa. eli sepustukset ovat muuttuneet.
Samoin täällä. Lisenssi korvasi ortopedit ja TT-kuvaukset ja samana päivänä tuli ilmoitus, että liikennevakuutusyhtiöni on viimein palauttanut rahat pyöräni vakuutuksista kolmelta vuodelta jonka myin jo pari vuotta sitten pois. Joskus prosessi on nopea, joskus sitten taas ei.Tänään rahat tilille![]()
saapiko kysyä että mikä yhtiö. voit vaikka vastata privana.Tänään rahat tilille![]()