Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juurikjin olin tulossa kyselemään että miten kuitista selviää mille päivälle ja radalle/ ryhmään se on, Pete jo kerkes ensin.sähköpostissa lukee vain:
1 kpl 281735 Liputusvuoro;keskinopea ryhm�; (� 0.00 �)
Sama siis kaikissa, nyt en muista/tiedä mitkä päivät ehdin jo ostaa...??? Olis hyvä olla tuo ratapäivän päivämäärä edes siinä mailissa... Oma moka kun sähelsin, mutta nyt en oo varma onko mulla 18.6 Motoparkiin liputusvuoro vai ei...
Nyt ne ainakin ovat näkyvissä, 10 paikkaa jäljellä4.6 kemoraan ei myynnissä liputusvuoroja ollenkaan ? sunnuntaille kyllä on![]()
Tuo koodi on koulutus/hidasryhmän koodi, eli kaikkien ratapäivien koulutus/hidasryhmä on samalla koodilla....Vastaanpa itselleni.
Kuitissa lukee esim.Tuo 021735 on tapahtuman koodi, tapahtuman koodin löytää kun klikkaa kaupassasanoi:1 kpl 021735 Koulutusryhmälinkkiä.sanoi:Lisätiedot
Ne kun käy kaikki läpi niin löytää mihin tulikaan oma lppu ostettua![]()
Ainakin liputusvuoroille jokaisen tapahtuman tuotekoodi on 281735Vastaanpa itselleni.
Kuitissa lukee esim.Tuo 021735 on tapahtuman koodi, tapahtuman koodin löytää kun klikkaa kaupassasanoi:1 kpl 021735 Koulutusryhmälinkkiä.sanoi:Lisätiedot
Huomasin saman, ei ollutkaan ratkaisu ongelmaan.Tuo koodi on koulutus/hidasryhmän koodi, eli kaikkien ratapäivien koulutus/hidasryhmä on samalla koodilla....Vastaanpa itselleni.
Itsekkin luulin että tuossa olisi ratkaisu päivämäärä ongelmaan, mutta ei.
Luulen että sama meininki kuin viime vuonnakin, jokaisesta ratapäivästä tulee lähempänä ajankohtaa oma ketjunsa jossa k.o. päivän info tarkemmin.Mistä ne tärkeät ratapäivien kellonajat löytyvät?
Siis ilmoittautuminen klo ?, Kuljettaja kokous klo? jne...![]()
Lisätiedot-painikkeestaHep
Näkeekö jostain tapahtuman / ryhmän varaustilanteen?![]()
Lisätiedot kohdasta aukee ryhmän tarkemmat tiedot ja siellä oikeassa yläkulmassa on kohta paikkoja jäljellä:Hep
Näkeekö jostain tapahtuman / ryhmän varaustilanteen?![]()
Kriisi on tässä oikeilla jäljillä. Jokaisesta ratapäivästä tehdään oma ketjunsa kunhan ehditään. Sinne tulee infoa ko. päivän järjestelyihin liittyen ja siellä voi huudella majoitustarpeista, telttakavereista tai jälkikäteen valokuvista kuten viime vuonnakin tehtiin.Luulen että sama meininki kuin viime vuonnakin, jokaisesta ratapäivästä tulee lähempänä ajankohtaa oma ketjunsa jossa k.o. päivän info tarkemmin.Mistä ne tärkeät ratapäivien kellonajat löytyvät?
Siis ilmoittautuminen klo ?, Kuljettaja kokous klo? jne...![]()
Liputusvuorot ovat tunnin kerrallaan, eli tuo ajoryhmä tarkoittaa nimenomaan sitä ryhmää jossa haluat ajaa joten ei mennyt pieleen.Kauppa toimii hienosti! Varasin yhden ajopäivän Alastarolle ja yhden liputusvuoron Ahvenistolle. Jään odottamaan kyseisten ajopäivien omia ketjuja.
Tyhmä kysymys: varasin liputusvuoron yhteydessä sen ajoryhmän jossa haluan ajaa --> menikö pieleen eli tarkoittaako se sitä että liputtaisin juuri siinä ryhmässä (okei, ei varmaan niin väliä nyt , niitä voinee sitten säätää aikanaan..?).
Kiittäen,
TiuSo
Eikös jokainen itse tiedä mille päivälle ja mihin ryhmään ilmoittautui?Näyttää tuo tuotekoodi olevan joka päivälle sama ettei se hirveästi kerro![]()