Ratapyörä vuokralle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suizaki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vähän myöhäisherännäisenä liityn keskusteluun ja totean, että kiinnostaa ehdottomasti!

Tarjoukset ja ehdotukset varmaan privaan. Kusiainen tai tonninen tai siltä väliltä sopii. Olisi kiva kokeilla rataversiota oman siviilin sijasta.

Aikataulusta sen verran, että olen varannut Alastarosta 4.6. Keskinopeasta (kai) lipun.

Jään odottelemaan rakentavia tarjouksia.

Re: Ratapyörä vuokralle

Muutaman ratapäivän ajaneena (hitaassa ja keskihitaassa) alkaa kiinnostaa panostaa harrastukseen myös kaluston puolesta. Pähkäilen tässä muutamaa vaihtoehtoa kaluston suhteen.

Yksi asia mikä helpottaisi mietintää olisi päästä ajamaan radalle rakennettua pyörää. Onko tällaista mahdollisuutta olemassa esim. vuokrapyörän muodossa? Olen Motoparkissa 11-12.8. ja sinne jos saisi toiselle päivälle testausmahdollisuuden, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen.

Vinkit aiheeseen tervetulleita!

Muutaman ratapäivän ajaneena (hitaassa ja keskihitaassa) alkaa kiinnostaa panostaa harrastukseen myös kaluston puolesta. Pähkäilen tässä muutamaa vaihtoehtoa kaluston suhteen.

Yksi asia mikä helpottaisi mietintää olisi päästä ajamaan radalle rakennettua pyörää. Onko tällaista mahdollisuutta olemassa esim. vuokrapyörän muodossa? Olen Motoparkissa 11-12.8. ja sinne jos saisi toiselle päivälle testausmahdollisuuden, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen.

Vinkit aiheeseen tervetulleita!

Päivämäärä ei sovi itselle, mutta muuten ratapäivillä voi periaatteessa kohtuullista kulukorvausta vastaan käydä kokeilemassa esim. tuota minun -08 Yamahaa setin tai kaksi, kun olen itse paikalla. Poltettuna ja suohautaan haudattuna pyörä maksaa 5000€, yleensä kaato on tuosta noin 10%.

Liiketoimintaa tästä en ole jaksanut tehdä, joten kulut on mallia kuluvat + rikotut. Jos verottaja kiinnostuu, niin pyydän sieltä mielellään jonkun ratapäiville mukaan kuluja jakamaan :D

Elokuussa en jouda valitettavasti ajelemaan kuin kisaviikonloput, joissa perjantaina esim. jokkisluokan harkoissa voisi olla mahdollista jonkun muun kokeilla.

Tervehdys,
Mulla on mahdollisuus vuokrata vanhaa ratapyörääni kohtuuhintaan. Pyörä on vuoden 2000 R1, jolla pääsee ihan harrastelijavauhteja. Tällä hetkellä kytkintä pitäisi huoltaa, mutta onhan tässä vielä aikaa muutama viikko.
Jos on kiinnostusta vuokraamiseen, niin ota yhteyttä privana tai nolnelnel 3236296.
-Jarkko

Kiitokset tarjouksesta molemmille!

Jarkolle voisin soitella maanantaina. Katsotaan miten homma etenee.
Mikon tarjous täytyy pitää mielessä kun katselen uusia ratapäiviä. Laitan sinulle kyselyä pyörästa kun tiedän omia ratakäyntejä tarkemmin.

Tarkoitus on tosiaan selvittää omia ajatuksia miten jatkan ratailun kanssa. Olen nyt käynyt ~10 ratapäivää viimeisen 4 vuoden aikana. Nyt alkaa kipinä kuitenkin aiheeseen syttyä ja tälle kesälle tulee näillä näkymin yhteensä 7 ratapäivää ja jatkossa uskoisin että alkaa tulla reilummin. Oma ajohan on ihan hukassa ja aikoja ei kannata edes mainita, mutta kokoajan oppii uutta ja ajat paranee. Ajotaito 3 olisi hyvä käydä kunhan seuraava mahdollisuus tulee. Ajotaito 2 olen käynyt.

Oma pyöräni on suht harvinainen ja radalle ei niin hyvin soveltuva, joten olen aika korkeilla turvamarginaaleilla ajanut. Nyt mietin/millä kalustolla ensi kesänä ratailen. Siksi onkin hyvä jos pääsee testaamaan pariakin ratapyörää. Toinen vaihtoehto on ostaa katupyörä joka kelpaa myös radalle (esim. KTM Superduke, Aprilia RSV4 ja Aprilia Tuono on pyörinyt mielessä). Kolmas vaihtoehto on muokata nykyistä pyörää paremmin radalle sopivaksi, mutta siihen taitaisi mennä rahaa saman verran kun käytetty ratapyörä maksaa ja siltikään en saisi hyvää ratapyörää...

Back