Goofy S
MotOrg ry
Ai miten niin tehoeroo?![]()
Yhtään en vähättele kuskien taitoja mutta kai se 50 hepoa tuossa kohdin jossain tuntuu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai miten niin tehoeroo?![]()
Jos sä katot ja kuuntelet tota mun videoo, niin ehkä huomaat että mulla on todella pitkä väli rullailua jarrun ja kaasun välillä. Jotta en kaasulla sössisi muutoin huonoa ajoa täydellisen paskaksi.Ajolinja ennen apeksia ei tuota mun mielestä tuskaa, se löytyy. Tietty normi keskittyminen pitää olla, jotta homma toistuu. Ehkä ulostulossa vähän turhan tiukkaa linjaa ja ulommassa voisi laskea.
Eikä tarkoitus ole lisätä jarrua ja kaasua vaan saada ajoitus kohdilleen, jotta löysät jäisi mahd vähiin.
Katoin noi mpradan ajolinjakuvat jo aiemmin. Noi on aika selviöt.
Mutta keväällä ollaan viisaampia...ehkä.
Edit* onkos tässä toveri Scuuban linjoja?
Melkein sanoisin useammin olevani apeksissa lähempänä kanttaria, kun polvipala meinaa osua. Ulkomuistista noita nopeuksia katselin. Vähän on suorahuiput paremmat, ei paljon. Sanoisin eron olevan juurikin mainitsemassani jarrujen taimeissa, siis löysää rullausta ja avauksen viiveessä.
Eli topikkiin liittyen, voimme päätellä, että kannattaa hankkia kunnon kisatonnari. Mieluiten jostain idm/wsbk tjsp pajalta jottei hepot lopu suorailla kesken.Yhtään en vähättele kuskien taitoja mutta kai se 50 hepoa tuossa kohdin jossain tuntuu...
Eli topikkiin liittyen, voimme päätellä, että kannattaa hankkia kunnon kisatonnari. Mieluiten jostain idm/wsbk tjsp pajalta jottei hepot lopu suorailla kesken.
Esim tuolta: http://www.tenkateracing.com/
(grin: Ei ollenkaan niin näyttävää toisesta kuvakulmasta: https://www.youtube.com/watch?v=5GxWKEE8mlg ))
Kyllä mäki olisin tuasta kawasakista ohi menny ku mulla on tuas sun jarrumerkin kohtaa viälä kaasu pohjas seuraavat 50metriä ja siitä sitte älyttömällä mutkanopeudella metzelerin tourinki kummit vinkuen mutkasta seuraavaan... Tai pöpelikköön ja sairaalaan tiputukseen![]()
Yhtään en vähättele kuskien taitoja mutta kai se 50 hepoa tuossa kohdin jossain tuntuu...
Painoeroakin lienee meinkäläisen hyväksi useampi kymmenen kiloa 
Ajolinja ennen apeksia ei tuota mun mielestä tuskaa, se löytyy. Tietty normi keskittyminen pitää olla, jotta homma toistuu. Ehkä ulostulossa vähän turhan tiukkaa linjaa ja ulommassa voisi laskea.
Eikä tarkoitus ole lisätä jarrua ja kaasua vaan saada ajoitus kohdilleen, jotta löysät jäisi mahd vähiin.
Katoin noi mpradan ajolinjakuvat jo aiemmin. Noi on aika selviöt.
Mutta keväällä ollaan viisaampia...ehkä.
Edit* onkos tässä toveri Scuuban linjoja?
Melkein sanoisin useammin olevani apeksissa lähempänä kanttaria, kun polvipala meinaa osua. Ulkomuistista noita nopeuksia katselin. Vähän on suorahuiput paremmat, ei paljon. Sanoisin eron olevan juurikin mainitsemassani jarrujen taimeissa, siis löysää rullausta ja avauksen viiveessä.
Toistan saman mitä sanoin jo kesällä sulle (tais olla Botnialla): Isoin virhe sun ajamisessa on se, että menet våhän liian aikasin kaasulle, jolloin joudut kääntämään mopoa lisää avauksessa. Paras tapa muuten saada haisiideri aikaiseksi. Tod. näk. sun apeksi on myös hieman liian aikasin. Mut ei muuta kuin dataa pöytään niin katellaan. Tänne sitä harmi kyllä ei saa liitettyä, mut laita vaikka mpradalle tai spostiin.