Ratapyörän osto

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mekanik
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
954 on hyvä peli, yksi pieni etu on siinä, että tehoa on enemmän kuin 600:Sessa, mutta ei kuitenkaan ihan tonninenkaan. aika kevyt, ihan 600 luokan painossa.

lisäksi koska se on ns vanha malli, jonka 1000rr on korvannut, niin siihen saa käytettyä osaa, esim ohjausiskareita, öhlinssejä yms paljon halvemmalla.

peruskone on luotettava.

lisäksi esim jos moottori pamahtaa, niin koneita on saatavilla halvemmalla kuin esim 600rr koneita. 954 ei sovi luokkiin, joten sen koneita ei tuhota radoilla urakalla. 600rr:lle on näin käynyt, ja moottoreiden hinnat ja saatavuus on nousseet saksassakin.


kuitenkin jos itse nyt pitäisi ostaa harrastepeli radalla hintaluokassa 5500, niin ostaisi MILLE R:n. niitä on saksassa saatavilla hyvin. Täysi öhlins alusta, luotettava v kone. on hauska ajaa väännökkäällä pyörällä.
 
954 tuli sit ostettua... Hyvältä peliltä vaikuttais. Pitää huoltaa se ja tarkistella paikat ennen ku lähtee radalle kokeileen. Saapahan sitten ainakin mielenrauhan että kaiken pitäis toimia hyvin.
 
954 tuli sit ostettua...
Laitapas kuvei näytille asap..
Kuva082.jpg


Kuva014.jpg
 
Onkos kellään kokemuksia Continentalin RaceAttack renkuloista? Ajattelin jos sellaset pistäis tilaukseen...
 
Jos ei varsinaisiin luokkiin, niin kai tolla 954:lla kuitenkin jokkikseen pääsee jos kiinnostaa muukin kuin omaks iloks kurvailu..
 
Löytyihän se sopiva kusiainen meikäläisenkin alle.
Pitäisi loppukesäksi kumeja tilailla, näyttää reifenversandilla olevan vaihtoehdot vähissä, eikä rodamotollakaan juuri paremmin.

Myykös joku putiikki kotimaan kamaralla kumeja kohtuuhintaan, tai olisiko vinkata jotain asiallista verkkokauppaa?
 
Nonnih, nyt mopotin on käyny penkissäkin... Käytin sen bike doctorilla säädätyksessä, ja sitä se kaipaskin. Tyhjäkäynnillä kävi jo niin rikkaalla ettei meinannu pysyä käynnissä. Muutenkin se kävi kuin traktori... Nyt on ihan eri ääni kellossa ku mopo on säädöissä. Kehrää kuin kissa ja ottaa jenkaa hieman erilailla.

148hp ja 95nm sieltä irtos takaselta. Ei paha!
smile_org.gif
Pakko olla tyytyväinen ku kone vaikuttais olevan kunnossa. Postailen käppyrät jahka saan ne skannailtua koneelle.
 
No mitä olet muuten tykännyt Hondasta?
Paha sanoo kun en oo vielä radalle asti päässyt
biggrin.gif
Mitä nyt olen hieman "suljetulla alueella" kokeillut, niin aika maukkaalta peliltä toi vaikuttaa. Ajoasento on meikäläiselle aika hyvin sopiva. Kelit ja työvuorot sotii pahasti tätä harrastusta vastaan tällä hetkellä. Pitää kattoo jos pääsis livahtaan ahvenistolle jollekin vapaalle vuorolle että pääsis kokeileen kunnolla.
 
Mitäs jengillä on suosituksia. Mikä kilvetön kannattaa ostaa hintaluokassa 5-8000 euroa?
 
juma tossa 954:sessa on biittiä muuten aika mukavasti.... Erikoisilmaboxi, kisakatteet, hiilarikoneenposkisuoja, ohjausiskari, jalkatapit, acran täysputkisto, vanteet, braking levyt ym ym... uskomaton peli..

se voi olla tuon ram air boxin takia säädetty rikkaalle. toivottavasti ei mene nyt laihalle jos säädetään penkissä.
 
juma tossa 954:sessa on biittiä muuten aika mukavasti.... Erikoisilmaboxi, kisakatteet, hiilarikoneenposkisuoja, ohjausiskari, jalkatapit, acran täysputkisto, vanteet, braking levyt ym ym... uskomaton peli..

se voi olla tuon ram air boxin takia säädetty rikkaalle. toivottavasti ei mene nyt laihalle jos säädetään penkissä.
Onhan siinä ihan kivasti palikkaa mukana...
cool.gif
Pitänee ostaa siihen vielä seosmittari että näkee miten homma toimii. En usko että ainakaan huononi tosta säädöstä. Mopo kävi ennen säätöö todella rikkaalla. Kasteli tulpat kertaalleen ja muutenkin ryyty kun väänsi kahvan nopeesti auki. Nyt käyntikin on perus-Hondaa, eli todella tasanen ja vastaa kaasuunkin ihan erilailla.

Nyt vielä kun pääsis radalle asti...
ghostface.gif
 
se voi olla tuon ram air boxin takia säädetty rikkaalle. toivottavasti ei mene nyt laihalle jos säädetään penkissä.
siksi siellä ram-air boxin laidassa on ruiskulaitteessa boxin pressure sensori ja kuumalanka jotka kertovat paljonko ilmaa menee läpi. boxi kompensoi sitten sen mukaan.
kaasutinlaitteessa sama tapahtuu airboxista menevällä letkuhäsmäkällä esim kohokammioon yhdistämällä. joten penkissä säädetty on ajossakin kohdallaan.
 
Back
Ylös