Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On nuo Motoparkin Happy Hour -ajot (14:00->) alkaneet vetää pikku hiljaa puoleensa ja toisaalta on alkanut käymään sääliksi myös tuota 1190-soranorsu-kottaraista. Olen nyt sitten ajatellut hommata sen rinnalle jonkun mahdollisimman halvan (ehkäpä joku 5-7k€ riittäisi) ja harmittoman mutta paremmin satunnaiseen radalla rälläämiseen sopivan laitteen.R6R yamaha ja koneitakin löytyy järkirahalla. Varmaan tonniseen bemariin kanssa. Se oli *minun mielestä* tovi sitten tonnareiden corolla varikolla.
On varmaan noita muitakin. Tietty joku 750-1000 Suzuki 05-10 mallia, niin kone on melkein isältä pojalle harrasteajossa, eli tollanen ratapäiväkurvailu.
Toinen on sitten ostaa analoginen 600-1000 japsimopo 2000 luvulta katuajosta ja rakentaa siitä. Viidellä-kuudella tonnilla saa jo aikamoisia.
Rata-ajossa laatikko tosiaan kuluu enemmän, ja jossain vaiheessa se rupee nikotteleen missä tahansa ratamopossa.Palstan scuuba työns jotain 30 tkm 6R kawaa pelkkää rataa harrasteajona katsomatta koskaan venttiilien välyksiä.
No, laatikko siitä ekaks antautui.



Jos kilvetön ei haittaa, niin ostat tämän pois. Tulee vannetta, ja kaikenlaista räpsytintä mukaan.
https://www.nettimoto.com/honda/cbr/2586229
Säästit melkein viistoista tonnia. Meet niillä talvella Espanjaan ajelemaan radalle![]()
Sain tarjouksen myös uudesta GSXR-1000R:stä.
18 000eur ilman kilpiä. Saahan siihen kilvet sitten koska vaan myöhemmin jos haluaa kunhan maksaa vain verot
Muutama hyvä käytetty GSX-R myös tarjolla, tässä menee jo pää ihan pyörälle
Uuden hommaaminen ei tietenkään ole se taloudellisin vaihtoehto, mutta se silti himottaisi eniten![]()
Kattelin tuossa joku aika sitten Saksasta gixujen hintoja ja uuskoppasta vähän ajettua katupeliä näyttäs saavan parhaillaan alta kympin. Siihen n. vitonen päälle niin saa alustan, putkiston ja muut krumeluurit rata-ajoon. Tokihan uus on sitten uus.
^
Mää ihmettelen miksei toi mee kaupaks. Kurkkaako katteiden alla kanget vai mikä muu paikan päällä havaittava julkeus sen estää?
Myy noista neljästä vannesetistä pari pois, eikä jää pyörälle paljon hintaa. Niis on jarrulevyt ja kaikki!?
Ite kyl pitäisin ne![]()
Eka kysymys aina varikolla on, vähän kuin amiksen asuntolalla, et kenen vanha. En tunne myyjää, voi olla kovakin vetäjä, mut kylhän toi ois menny, jos siihen olis mainita vaikka Korpiaho tai höpistä jotain tenkatea. Jos myyjänä vaan jaksaa nähdä vaivaa vanhemman kaluston kohdalla, niin kannattaa melkein hävittää hipo hipo palikat erikseen ja myydä loppu pyörä muutamalla tonnilla jollekin tarjous haukalle.
Ite oon ollu niin laiska myymään, että romut vaan lisääntyy joka vuos... oikein mistään ei tule hankkiuduttua eroon.
Juu tän voin allekirjoittaa... Nimimiehen entinen peli, joka oli välikädellä joka torpedoi siitä about umm... kaiken pienen. Maksoi 2000e ylimääräistä saada se ajokuntoon.Eri homma sitten siinä kohtaa kun toinen tai kolmas omistaja myy entistä nimimiehen laitetta muutaman harrastekesän jälkeen. Silloin voi saada ihan mitä tahansa hyvän ja pommin väliltä.