Takapainoinen Taapertaja
New member
Kiitos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pelkkä katin poisto linkkiputkella + alkuperäinen änkkä / linkki + tarvikeänkkä taitaa olla järkevää tehdä heti sisäänajon jälkeen.
Olisiko suosituksia, missä tuo operaatio kannanttaisi teettää, niin että ECU:n kopelointi onnistuu samalla? Sijainti Pirkanmaalla olisi plussa...
Noi SC-projectin pienimmät vaimentimet pitää liki sietämätöntä ääntä. Vähän sama kuin naisen kanssa, silmä tottuu, mutta korva ei.![]()
En meinaa tehdä ekana kesänä muuta kuin koittaa säätää kohdalleen ja opetella ajamaan.
Suosittelen toista takavannetta hommaamaan jossakin vaiheessa, jos tulee käytettynä vastaan.
Helpottaa huomattavasti elämää varikolla.
Joo, olen jo vähän seuraillut markkinaa.
Kuinkas useasti jokkiskisoilla mitataa melua torvesta? Sääntöjen mukaanhan se raja on 107 db @5500 rpm. Asialla on merkitystä, kun valitsee änkkää tuohon pyörään.
Jokkiskisojen mittauksesta en tiedä mutta mulla Akran de-cat link pipe + Akran lyhyempi tötterö killerin kanssa 108dB.
Rajoittaa hiukan ratapäiviin osallistumista kesän aikana... Sama setup oli MY2016 edellissä päristimessä (ZX-10R)
Kuinkas useasti jokkiskisoilla mitataa melua torvesta? Sääntöjen mukaanhan se raja on 107 db @5500 rpm. Asialla on merkitystä, kun valitsee änkkää tuohon pyörään.
Onko empiirisiä kokemuksia? Mittaillaanko noita melurajoja kisoissa? Tuolla on kuitenkin vaikutusta änkän valintaan.
Neuvoja taas kyselemässä.
Oletteko itse poranneet reiät varmistuslangoille öljyproppuun ja jarrujen pultteihin. Itsellä ei tallista löydy kuin perinteinen akkuporakone. Pitäsikö viedä porattavaksi ammattilaiselle?
Tämä nyt varmaan ainakin jollain tapaa sopii tähän ketjuun. Kuitukatteeseen limattavaa istuinpäälinen ja mielummin mallia pysyvä, mistä ja materiaali vaihtoehdot ?
Mistäs suosittelisitte katteita tilailemaan? Pro Fiber itsellä ollut ekana mielessä. Jatkokyssäri - maalauttamisesta DIY vai jollain maalaamolla?