ratavaraukset 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kap57
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kap57

New member
Selailin tänään moottoriratojen kotisivuja ja muutamilla on ensi kauden varauslista jo näkyvillä. Olisikohan tässä kohtaa sopiva aika miettiä mahdollista yhteistyötä, koska ilmeisesti monet yksiytyishenkilöt kuitenkin näitä ajovuoroja varaavat? Itselläni on mietinnässä 2-3 kpl arki-illan vuoroja Alastarolta, mutta kiinnostusta olisi myös muiden paikkakuntien suhteen; tällöin tarvitaan kuitenkin osallistujia monelta suunnalta eikä omat resurssit riitä asiaa yksinään hoitamaan. Viikonloppu olisi tietenkin paras ajankohta, mutta taloudellinen riski on yksittäiselle sielulle ehkä turhan suuri
confused_orig.gif

Ja onko mahdollisesti suunnitteilla erillinen ORG -ratapäivä jossain, sellaisestakin on muistaakseni ollut keskustelua loppuvuoden aikana.

Jos olet ry:n jäsen, lueppa viimeisin kokouspöytäkirja ry:n foorumin puolelta. Siitä löytyy tietoa myös ensi vuoden ratapäivistä ja suunnitelmista.

Jos olet ry:n jäsen, lueppa viimeisin kokouspöytäkirja ry:n foorumin puolelta. Siitä löytyy tietoa myös ensi vuoden ratapäivistä ja suunnitelmista.
En ole ry:n jäsen ( vielä ) eli asia on toistaiseksi harkinnassa... Lompakosta löytyy kolmen valtakunnallisen kerhon jäsenkortti, joten hieman emmin sen neljännen hankinnassa; nämä rata-asiat saattavat kylläkin olla ratkaiseva seikka
wink.gif

Selailin tänään moottoriratojen kotisivuja ja muutamilla on ensi kauden varauslista jo näkyvillä. Olisikohan tässä kohtaa sopiva aika miettiä mahdollista yhteistyötä, koska ilmeisesti monet yksiytyishenkilöt kuitenkin näitä ajovuoroja varaavat? Itselläni on mietinnässä 2-3 kpl arki-illan vuoroja Alastarolta, mutta kiinnostusta olisi myös muiden paikkakuntien suhteen; tällöin tarvitaan kuitenkin osallistujia monelta suunnalta eikä omat resurssit riitä asiaa yksinään hoitamaan. Viikonloppu olisi tietenkin paras ajankohta, mutta taloudellinen riski on yksittäiselle sielulle ehkä turhan suuri
confused_orig.gif

Ja onko mahdollisesti suunnitteilla erillinen ORG -ratapäivä jossain, sellaisestakin on muistaakseni ollut keskustelua loppuvuoden aikana.
Voin ilmoittaa Rampin rataseteistä kun saan varmistuksen päivistä.

Voitais saada jonkinlainen jeesaus meininki aikaan.

Jos keskustelee ratafoorumissa, luulisi että voisi myös pukea sanoiksi omat ajatuksensa eikä viitata pöytäkirjoihin?

Jos keskustelee ratafoorumissa, luulisi että voisi myös pukea sanoiksi omat ajatuksensa eikä viitata pöytäkirjoihin?
Joo. Anteeksi.
Tuntuu vaan turhalta selittää asioita mitkä on ry:n jäsenten luettavissa...

lyhyesti: MotOrg ry tulee järjestämään kaudella 2006 ratapäiviä. Niihin saa sitten varmaankin osallistua
cool.gif
Ei tarvii yksityishenkilönä itse kaikkia ratapäiviä järjestää.

Edit: täsmennystä

Muistutuksena että MP Tuki Ry järjestää tulevallakin kaudella suhteellisen monta ratapäivää  
wink.gif
Eli eiköhän kaikille löydy riittävästi rata-aikaa jos vaan haluaa  
cool.gif

Mulla tulee kanssa olemaan muutama varaus lähinnä Kemoraan ja Botnialle, saapi tulla mukaan. Enempi tietoa päivistä ja muista yksityiskohdista kuhan webmaster saa tehtyä kotisivut luettavaan kuntoon.

motoparkin yhteistyö kiinnostaisi kovasti... Eli jos jollakin olis haluja lähteä siihen niin mukana oltaisiin (jos vaan kalenteri sopii)

Joo. Anteeksi.
Tuntuu vaan turhalta selittää asioita mitkä on ry:n jäsenten luettavissa...

lyhyesti: ry tulee järjestämään kaudella 2006 ratapäiviä. Niihin saa sittenvarmaankin osallistua  
cool.gif
Ei tarvii yksityishenkilönä itse kaikkia ratapäiviä järjestää.
Mulle jäi hiukan epäselväksi se että onko nuo ratapäivät vain ry:n jäsenille? Niin ja minkä ry:n jäsenyys riittää?

Mulle jäi hiukan epäselväksi se että onko nuo ratapäivät vain ry:n jäsenille?
Tuskinpa, tosin ry:läiset saavat varmaankin alennusta maksuista.

sanoi:
Niin ja minkä ry:n jäsenyys riittää?
Kovinkin näppärä olet? Tällä sivustolla yleisesti ottaen ry:stä vaan puhuttaessa tarkoitettaneen MotOrg Ry:tä...
OK.

Kiitos infosta.

Kysymykset oli lähinnä siksi että ainakaan itse en ole niin aktiivisesti seurannut että mistä ry:stä milloinkin on kyse, siksi olisikin ihan hyvä laittaa se siihen viestiin mukaan niin ei tule epäselvyyksiä. Eikö?

Ja kun / jos uusia selaajia tälle palstalle ilmenee niin heille ainakin tuo asia jää epäselväksi.

Tarkoitus ei ollut olla näppärä tai viisastella saati v-tuilla. Lähinnä tarkempaa informaatiota olin vailla.

Tällä sivustolla kun on puhuttu myös kovin paljon mm. Moottoripyöräilyn tuki ry:stäkin.

Kysymykset oli lähinnä siksi että ainakaan itse en ole niin aktiivisesti seurannut että mistä ry:stä milloinkin on kyse, siksi olisikin ihan hyvä laittaa se siihen viestiin mukaan niin ei tule epäselvyyksiä. Eikö?
Juhu, kannattaisihan tuo koittaa aina mainita joo...

sanoi:
Tällä sivustolla kun on puhuttu myös kovin paljon mm. Moottoripyöräilyn tuki ry:stäkin.
Mun mielestä ei juuri ollenkaan kyllä. Heillähän on tuo oma äänenkannattajansa joten sitä keskustelua lienee enemmän siellä...

MotOrg Ry tulee järjestämään useamman rata-ajoharjoittelupäivän vuonna 2006. Näille päiville ovat tervetulleita kaikki ja luonnollisesti MotOrg Ry:n jäsenenä hinnoissa on jäsenetua.

"Rata-ajovastaavakin" on jo ilmoittautunut vapaaehtoiseksi ottamaan vastuun näistä päivistä yhdessä MotOrg Ry:n kanssa ja tulee varmasti pistämään infoa heti kun sitä saatavilla..

Siihen saakka... malttakaa mielenne.

Back