• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

rattaista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gikserik6
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

gikserik6

New member
kertokaa kokemuksia omaavat,kaverilla on pyörässä 1-piikkiä pienempi eturatas,onko tällä vaikutusta mm kiihtyvyyteen tälläsissä vehkeissä kun nyt ei enää puhuta pv-suizasta..

ja pyörähän on gsx-r 1000k5

eli olen siis toisinsanoen vakio "ratastuksieni" kanssa kusessa jos viivalle mennään
mad.gif

todnäk niin. kannattaa kuitenkin muistaa muun käytön mukavuus, kaikki vaihteet muuttuvat lyhyemmiksi ja kovasti lyhennetyillä välityksillä kone käy reippailla kierroksilla kutosellakin tasaisemmassa matkan ajelussa. ja huippunopeus tietty laskee myös, joka onkin aivan eritysen tärkeää kilosella kiksuttimella katuajossa ,)

eli olen siis toisinsanoen vakio "ratastuksieni" kanssa kusessa jos viivalle mennään
mad.gif
Ei se nyt ihan noinkaan ole. Kyllä siinä kiihdyttämisessä monesti ennemmikin ratkaisee kuskin taito kuin -1 piikki edessä, ainakin välillä 0-200km/h. Suosittelen silti lämpimästi vakiovälityksien lyhentämistä kaikkiin kilosiin sportteihin. Itse totesin parhaaksi välitykseksi 1000gixeriin -1 edessä ja +2 takana. Todella halpa "viritys", jonka todellakin huomaa! Kierrokset ei missään nimessä nouse liian korkeiksi katukäytössä, ainakaan kotimaisilla rajoituksilla.

Back