• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

RautaPerse asiaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Heca
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajettelin käydä Göteborgissa katsomassa yleisurheilumaaottelua. Koska sinne pääsee moottoripyörällä, päätin mennä sitten sillä. Matkaa tulee Haaparannan kautta noin 1800 km/suunta, mutta minulla ole aikaa ajella 300 km/pv, joten ajattelin ajella vähän pitempiä siivuja. Jos satun pääsemään rautaperseajon samalla, niin hyvä on. Jos en, niin sitten en - rautapersesuoritus on toisarvoista. Voin kuitekin suunnitella matkaa mopolla, sillä minulla on jo kokemusta rautaperseajoista ja siitä, minkälaisia matkoja pysyn mopolla ajamaan. Kesän kilometrit muuten tuplaantuvat tuolla reissulla, mikäli se toteutuu.

sanoi:
Pientä hässäkkää aiheutti pankkikiortti, muutaman (ehkä n. 10 kertaa) ostos/tankkauskerran jälkeen se lakkas toimimasta.

Samaan ilmiöön törmäsin itsekin ajaessani oman SS1000:n Juhannuksena. Ilmeisesti pankkikortin käyttöön tankkausautomaateista on turvasyistä laitettu joku max tapahtumamäärä/vrk. Tietääkö joku tarkemmin? Jokatapauksessa tulevat rautaperseilijät, varatkaa lompakkoon myös selvää setelirahaa.

-hessu s-
Sen verran tähän, että taitaa koskea pelkästään Nordean-kortteja.. Meitä oli kolme matkassa ja kaksi Nordean-korteilla. Kortti "kesti" tankata automaatista 6kertaa ja sen jälkeen (onneksi..) sisälle makselemaan.

Ja tuota "ominaisuutta" ei ole liikaa Nordeassa mainostettu
kaboom.gif

Järkevyyttä tai ei, mutta jos samalla tavalla katsotaan ihan mitä tahansa juttua, niin voidaan samalla tavalla sanoa.

Maratonit, jalkapallo ym....

Jotenka eiköhän täällä viellä ole vapaus tehdä mitä haluaa ja jos siihen samaan hommaan on viellä muitakin idiootteja, jotta saadaan siintä viellä järjestäytynyttä, niin entä sitten?

Sen verran tähän, että taitaa koskea pelkästään Nordean-kortteja.. Meitä oli kolme matkassa ja kaksi Nordean-korteilla. Kortti "kesti" tankata automaatista 6kertaa ja sen jälkeen (onneksi..) sisälle makselemaan.

Kyllä sama juttu oli kesäkuussa Sammon kortissa. Vajaa kymmenkunta automaattitankkausta hyväksyi ja sitten sisään makselemaan. Seuraavana päivänä toimi taas hyvin automaatillakin.

Järkevyyttä tai ei, mutta jos samalla tavalla katsotaan ihan mitä tahansa juttua, niin voidaan samalla tavalla sanoa.
Sinuun sitten upposi tuo järjettömyyskommentti
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

thumbs-up.gif
Kaikkea järjetöntä pitää kokeilla ja vaikka vaan sitten muiden kiusaksi
biggrin.gif
Ja provosoituminen on pakkomielle.

Itseasiassa Nordean kortit eivät toimineet päivän vaihtumisesta huolimattakaan, vaan liekkö niissä joku 24h lukitus? Mutta hyvä tietää, että muillakin putiikeilla samoja vikoja.

Tosin eipä tullut kokeiltua tuota luottopuolta kortista, luulisi sen ihan normaalisti toimivan?

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Tänään tuli mukavan näköinen diplomi ja kangasmerkki postissa.
biggrin.gif

Hienoa olla IBAn jäsen!
062802moto_prv.gif
(Edullinen jäsenmaksu!!!)

Tosin eipä tullut kokeiltua tuota luottopuolta kortista, luulisi sen ihan normaalisti toimivan?
Kokeilin Nordean kortissani olevaa Mastercardia... Eipä pelittänyt sekään... Mulla oli itelläni joitain rajoituksia nostoihin ja ne poistettuani ei oo ollu ongelmia ... Tai sitten en oo sittemin vielä käyttäny yhtämontaa kertaa kuin rautapyllyillessä

Gratsulation vai kuinka se menee
smile_org.gif

SS1000 meni tänä kesänä. Kyllä jotain tarttee kokeilla ens kesänäkin...
062802moto_prv.gif
Mä ryssin iteltäni ton SS1000 kun tankkasin PRKL
veryangry.gif
hiukka väärässä paikassa. Tarvii jatkossa tehdä suunnitelmat hiukan tarkemmin. Sain kuitenniin SS1600K ajon suoritettua, eli melkein sitä vois ajella vaiks mitä, mutta "lämmittelen" ton SS1000 kanssa
cool.gif
... Toukokuun alusta täytynee ajella tuo... Sitten karmee suunnittelu päälle ja SS2000 sitten jussin tietämissä
thumbs-up.gif

Mä ryssin iteltäni ton SS1000 kun tankkasin PRKL  
veryangry.gif
hiukka väärässä paikassa. Tarvii jatkossa tehdä suunnitelmat hiukan tarkemmin. Sain kuitenniin SS1600K ajon suoritettua, eli melkein sitä vois ajella vaiks mitä, mutta "lämmittelen" ton SS1000 kanssa  
cool.gif
... Toukokuun alusta täytynee ajella tuo... Sitten karmee suunnittelu päälle ja SS2000 sitten jussin tietämissä  
thumbs-up.gif
Toisella kerralla meni läpi mullakin. Ekalla kerralla ei riittänyt kilsat edes SS1600K:n
confused_orig.gif
No, hyvä näin. Jussin seutu on hyvää aikaa, kun on pimee aika kaikkein lyhin. Tosin yöt voi olla viileitä
tounge.gif
Suunnittelin tuota BB1500 ja jätän vielä ajatustasolle SS2000:n ajamisen

Jep jep, mulle tuli myös diplomi SS1000:sta. 94 km/h ei siis ollut liian suuri keskinopeus...
Ja ensi kesänä sitten pitemmälle reissulle  
062802moto_prv.gif

Kyllä sama juttu oli kesäkuussa Sammon kortissa. Vajaa kymmenkunta automaattitankkausta hyväksyi ja sitten sisään makselemaan. Seuraavana päivänä toimi taas hyvin automaatillakin.

Osuuspankin kortti antaa vuan 4 tankkausta/vrk ja  sen jälkeen kassalle maksamaan. Toki Visalla onnistuu automaatista vaikka pankkikortin 4 kertaa jo käytetty.

itellä oli teboilin maksukortti mukana ja varalla pankkikortti.siinä on tullut raja kun on 2 autoa tankannu muistaakseni jotain 80L pystyy tankkaan päivässä euroina se raja varmasti on.

Solossa (Nordea) pystyy muuttamaan ainakin nostoraja/vrk asetuksia pankki/luottokortille. En muista pystyykö muitakin turvarajoja muuttelemaan..ei ole nyt tunnukset mukana.

Solossa (Nordea) pystyy muuttamaan ainakin nostoraja/vrk asetuksia pankki/luottokortille. En muista pystyykö muitakin turvarajoja muuttelemaan..ei ole nyt tunnukset mukana.
Nordean kortti kiukutteli mulle RP:n aikana oikein olan takaa. Visa omituisuutta kun käytti, niin bensaa sai ja ne tärkeät kuitit. Mulla oli limiittiä oikein olan takaa, muttei se mitään auttanut. Niillä on joku niinjaniin monta automaattitankkausta pankkikorttipuolella/vrk?
omg.gif

Back