• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Reisilaukku?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Suzu-ukko

MopeDraattori ®
Taisipa tulla reisilaukulle tarve. En tarttis kovin isoa mutta vesitiivis saisi olla. Passi, puhelin ja lompakko kun mahtuu niin hyvä. Millaisiapa teillä on käytössä ja mitä suosittelisitte?

Ei oo tullu huomattua tätä.

Mulla Vanucci Sportivo Racing, joskus kait Fcmotosta tai Louisilta ostettu.

https://japan.webike.net/products/23382592.html

Nää ei yleisesti ole täysin vedenpitäviä, joten esim känny minigrippiin. Pientä sadetta kestää=> kumitiivistetty vetskari.

Täysin vedenpitävä löytyy GIVI:ltä, mutta rullattava suljin..saattaa olla hankala..en tiedä.

Tässä mun nykyisessä Vanuccissa on tukevat ja hyvät remmit, joten pussukka pysyy hyvin kohdallaan eikä ala pyörimään eikä roikkumaan (aiempi teki niin ja oli paska käyttää).

Wp sullahan on itelläs joku laukku? Ei suosittelun arvoinen?

Jep siis just toi Vanucci sportivo..pirun hyvä (mulla on ollu muitakin ja tämä niistä paras). Ei kuitenkaan täysin vedenpitävä jos sellaista kaipaat. Mutta toimii hyvin sillä mukanatulevalla pussilla tai minigripillä. Kestää kyllä pikkusateen.

Vanucciltakin löytyy näköjään täysin vedenpitävä

https://www.louis.eu/artikel/vanucc...0067005&list=013feb369646fb546b0d346fb952a2ab

Tuo vedenpitävyys olis ollut plussaa mut sisäpussi kanssa ok. Pitää tosiaan tuo Vanucci tutkia paremmin.

Jep..ja yks tärkeimmistä/tärkein ominaisuuksista on just noi remmit ja niiden sijoitus/kiinnitys tuohon taskuun. Sportivossa ikäänkuin "nelipistekiinnitys" ja niinkuin sanottu niin on istuva/tukeva/paikallaanpysyvä/aerodynaaminen.

Miksi reisilaukku? Et diggaa repusta/tankkilaukkua ei saa kiinni?

Kysyn vaan, kun en ollu koskaan aikaisemmin kuullut/nähnyt moista.. ihan hauskan oloinen kyllä ja voisi olla vaihtoehto repulle kun ei halua takin taskujakaan täyteen sulloa.

Back