• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

rekisterikilpiteline

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hepa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään hain kaupasta uuden 6ärrän ja Bike Worldistä löytyi tuollainen toisessa kuvassa näkyvä kilpiteline. Eipä paljon sisäänajo edistynyt kun aika meni ruuvaillessa...
Toi menee suoraan orkkisreikiin, mulla sama teline. Kannattaa kantata sitä vähän ulospäin, jottei sateella kaikki kura lennä kyytiläisen/omaan niskaan. Maksaa muistaakseni 30€.
Juuri näin! Itselläni ei ole väännetty kulmaa loivemmaksi kun ei vähääkään kiinnosta kyytyläisten selät...
cool.gif
Näyttää niin "katulailliselta" alkuperäisellä kulmalla ettei rekkarivalon ja heijastimen puuttumista huomaakaan
033102bebe_1_prv.gif
.

Eipä oo hinnalla pilattu vaikka onkin kaupan hyllyltä, nokka kohti Kehää huomenna, kun muutenkin on asiaa sinne suunnalle ts. mikä tahansa veruke kelpaa, että pääsee ajamaan
smile_org.gif

Tänään hain kaupasta uuden 6ärrän ja Bike Worldistä löytyi tuollainen toisessa kuvassa näkyvä kilpiteline. Eipä paljon sisäänajo edistynyt kun aika meni ruuvaillessa...
Toi menee suoraan orkkisreikiin, mulla sama teline. Kannattaa kantata sitä vähän ulospäin, jottei sateella kaikki kura lennä kyytiläisen/omaan niskaan. Maksaa muistaakseni 30€.
Juuri näin! Itselläni ei ole väännetty kulmaa loivemmaksi kun ei vähääkään kiinnosta kyytyläisten selät...
cool.gif
Näyttää niin "katulailliselta" alkuperäisellä kulmalla ettei rekkarivalon ja heijastimen puuttumista huomaakaan
033102bebe_1_prv.gif
.
Mulla lensi kura omaan niskaan, joten taivuttelin sitä vähän. Ja onhan se paremmannäköinenki(omasta mielestä)taivutettuna
confused_orig.gif

Tein joutessani tänään töissä prototyypin kilpi & vilkku telineestä.Saan ens viikolla sisälokarin ja pääsen kokeilemaan sitä paikoilleen täytyy vaan käydä hakemassa minivilkut jostain.Onko muuten jotain sääntöä kuinka paljon kilpeä saa kallistaa?  
nixweiss.gif

KILPITELINE
Hyvin toteutetun näkönen, mutta itse en ainaskaa laittas, Z750 (ja 636:een)tulis aika ihmeelliseen paikkaa jos tuommosen laittaa. Parhaimman näkönen tulee ku ihan suoraa 90 asteen kulma tai vähän vähemmän, ja kilpi lähteen suoraa muovista, Tyylin niinku ite tein:
kilpi_teline.jpg

Sitten kiinnitys kohtaa voi arpoa vielä, eli esim enemmän penkin alle kuin itellä, ja taittaa voi enemmän jos uskaltaa, tosiaan 90 astetta on sopiva, sillon kilpi tulee noin 40 asteeseen kulmaan maahan nähden.

Ja tuollasen voi kyllä tehdä kukatahansa itse, ilman mitään metällityökaluja, itse käytin omassa akkuporakonetta, en mitään muuta, alumiinista kannattaa tehdä ehottomasti, kus se on 10xhelpompaa työstää rosteriin verrattuna, ja myös halvempaa, 4e maksoi minun teline.
teline.gif

Siinä vielä malli kuva toteutuksesta, eli käytännössä 2 suorakulmion muotosta palaa, niin ei tarvi ainakaan alkaa työstään mitään, kun ottaa palat valmiina oikeen kokkosina...
Ei sulla olis vielä tarkempaa kuvaa tuosta valohässäkästä? Tai vähän jotain piirustusta sen muodosta ym.
thumbs-up.gif

Jos vaikka itsekin väsäis tuollaisen... tai yrittäis...
confused_orig.gif

Moro!

Vanha thredi mutta yritetään :)

06 Z750S tarttis siromman kilpitelineen.
Vinkkejä mistä etsisi peltiä josta tehdä itse tai halvalla valmis ratkaisu?

Kiitos!

Back