• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Rekisterissä vai ei?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BikeBabe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Pääasia kuitenni ettet osunut siihen ilmeisestikin väärillä kilvillä ajavaan kevytmopoon.[/QUOTE]
Totta töriset.. pääasia, että henkilövahingoilta säästyttiin.

Gummit on merkkiä Pirelli / Sport Demon - oisko ehotuksia paremmista? Joskin takanakki tulee samaa sarjaa, kun etunakki ei kärsiny vaurioita
wink.gif

Ja olikohan tuo hemmo tosissaan, kun kerto, että ko rekkari kuuluu seisonnassa olevalle seiskapuokki Hondalle?!? Sit täytyy ennen huomista yövuoroo käyä Ulvilan polliisia moikkaamassa.
crazy.gif

BB

Ei kai tollasella poliisia pidä mennä häiritsemään,pilaat vielä niiden kahvitunnin. Tai vie nyt edes jokunen donitsi samalla.
En usko,että kaveri suostuu renkaita maksamaan. Pullakahvit korkeintaan. Mitään "läheltä piti" tilanteita ei vakuutusyhtiötkään käsittele.
Ja eihän tuo feikkikilpien käyttökään ole muilta poissa,voihan tuohon olla järkevä syykin.

pftroest.gif

Hyvät jatkot,koitahan ajaa rengas loppuun jos ei ihan piloille mennyt...

Kerro mulle yksikin "järkevä syy", miksi feikkikilvillä saisi ajaa?

Säästät verojen maksussa? Vakuutuksissa? Poliisi ei löydä kotiisi kun olet suorittanut liikennepaon?
Viimeksi kun feikkikilpiä käytin, oli syynä se,että vaunuun jota hinasin ei ollut papereita,joten siihen ei saanut siirtokilpiä.
Veroja ja vakuutuksia ei tarvitse maksaa vaikka omilla kilvillä ajeltaisiin. Liikennepakoon syyt löytyvät kypärän sisältä,ei kilvistä.

Kerro mulle yksikin "järkevä syy", miksi feikkikilvillä saisi ajaa?

Säästät verojen maksussa? Vakuutuksissa? Poliisi ei löydä kotiisi kun olet suorittanut liikennepaon?
Viimeksi kun feikkikilpiä käytin, oli syynä se,että vaunuun jota hinasin ei ollut papereita,joten siihen ei saanut siirtokilpiä.
Veroja ja vakuutuksia ei tarvitse maksaa vaikka omilla kilvillä ajeltaisiin. Liikennepakoon syyt löytyvät kypärän sisältä,ei kilvistä.
Hyviä perusteluita! Hienoa! Turhia papereita nuo rekisteriotteet, ajokortit ymv....

Mun tietojani ei saa koska olen täyttänyt Ake:lle tietojen antamisen kieltolomakkeen. Kaksi hyvää puolta eli mun pärrään ei kukaan rakastu liikenteessä varastamismielessä ilman seuraamatta missä budjaan ja toinen ettei tarvitse satuttaa ketään kotiovella tai puhelimessa jos tulee ojentamaan liikennekäyttäytymistäni.
Juuri näin.

Back