Helsingin Matti
New member
^Hieno homma. Tullaan noukkimaan oma reppu huomenna pois.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saitko jo postin kautta?Kiitos. Usko meinasi jo loppua, mutta tulihan se sieltä. Kiitos.![]()
No, kuten edellä mainitusta viestittelystä käy ilmi, on ko tavaran toimituksessa tällä kertaa ongelmaa. Asiat koetetaan saada mallilleen ja jos kyseistä suojaa ei satu tulemaan, niin rahat luonnollisesti palautellaan.Ei kuulu eikä näy mitään!Joo, aivan p*seestä.Nyt kyllä annettava risuja!!!
25.4 tilattu forcefield selkäpanssari.
23.5 tiedusteltu tilannetta --> jäi puuttumaan kuormasta, selvittävät asiaa.
11.6 tiedustelua -->ei vastausta
22.6 laitettu uutta tiedustelua.
Kyllä minun mielestä pitäisi pitää asiakas tietoisena tilauksen tilanteesta eikä asiakkaan tarvisi itse huolehtia että saa tilaamansa tavaran!!!!
Ja tuo ennakkomaksu systeemi ei minusta ole oikein hyvä varsinkaan jos tavaraa ei saa kohtuullisessa ajassa.
Aika usein tässäkin viestiketjussa vastauksena että jäänyt tilaus huomioimatta vahingossa. Tuntuu vain huonolta asiakaspalvelulta jos asiakas joutuu itse huolehtimaan että saa tilaamansa tuotteen.
Toivottavasti asiat menevät parempaan päin!
-Jani Mouhu-
Mitäpä muuta tuohon voi sanoa.
Kun niitä suojia ei ole kuulunut, niin rahaa palautellaan, jos ei jotain sopivaa vaihtoehtoa toimittajaksi tuolle suojalle löydy.
Eli kun viimeviikolla tukkuri lupasi soittaa tilauksestamme, niin soittoa ei koskaan kuulunut. Vain epämääräinen tekstari "1000 asiaa kesken" ja sitten tänään kettuilua "ennen ei lähde mitään liikenteeseen kuin kaikki laskut on maksettu" Että näin.
Tällä välin edellisen toimituksen osalta vanhojen laskujen maksu ja tuore lasku uusista tavaroista ei sopinut vaan piti ottaa uutta tavaraa postiennakolla parilla tonnilla, jolloin vanhat laskut jäi siis edelleen kokonaan auki.
Tottakai ymmärrän että kaikki laskut on joskus maksettava pois ja piikki on hyvin vanhaa tuonne ja moneen suuntaan, mutta jos asiakasta pomputellaan ees taas eri tavoin sen sijaan että kerrottaisiin heti tilauksen tultua miten se homma seuraavalla kerralla onnistuu, olisi tilanne paljon selvempi.
Nyt on ns. mitta täynnä ja asiakkaat on ihan turhaan joutuneet odottelemaan tilaamiansa tavaroita ja joihin meillä olisi rahat valmiina kun tukku vaan toimittaisi tavarat eikä keksisi joka toimituskerralle uusia "säveliä".
Pahoittelen joka tapauksessa tätä tilannetta ja välillä kiireen harventaman aivokopan aiheuttamaa jatkuvaa unohtelua. Perheyrityksen ainoa palkattu työntekijä on toista kuukautta sairaslomalla kaaduttuaan radalla. Voin vakuuttaa, että loma olisi paikallaan, mutta sen pitämiseen ei oikein ole saumaa.
Muilla tukkureilla on ollut ymmärrystä ja sekä tavara että raha kulkee. Katsotaan mitä Forcefieldin tukkuri keksii kun palaa jenkkilästä lomailemasta. Sellaiseen luksukseen ei neljän lapsen isällä ja koko kesän kynsin hampain duunaavalla yrittäjällä ole mitään saumaa. Hommaa on paiskittava olan takaa kun sitä on.
Jos tuohon joku parempi vastaus ennen Jussia saadaan, niin sen informoin niille heti, jotka odottelee Forcefieldiä, Mottowearin farkkuja tai AC-Biken huoltopukkeja. Jos sulake ei kestä odotella Jussin yli, niin eikun viestiä tulemaan ja vaikka puhelimella jos ei meiliin saa vastausta. Kaikkiin kyllä pyrin vastaamaan.
Ystävällisin terveisin
Pekka Lehtinen
ReliaTec Oy
Tuupakantie 3
01740 VANTAA
puh: 09-530 6230
gsm:0400-441677
Onko Suomessa asiakkaalla enään mitään väliä?
Ei tunnu asiakaspalvelu pelaavan ollenkaan!
Minun mielestä asiakasta pitäisi pitää ajan tasalla eikä asiakkaan pitäisi olla kyselemässä tilaamansa tavaran perään!
Jos on liikaa töitä niin pitäisi varmaankin olla ottamatta niitä lisää ennenkuin vanhat on hoidettu!?!
-Jani Mouhu-
t. Pekka
Saitko jo postin kautta?Kiitos. Usko meinasi jo loppua, mutta tulihan se sieltä. Kiitos.![]()
Pahoittelen hermojesi puolesta. Itse on vain vaikea ryhtyä selkäsuojaksi, jos niitä ei jostain syystä saavu luvatussa ajassa. Vaihtoehtojahan markkinoilla on jonkin verran, joten ilman nyt tuskin tarttee olla. Tukutkaan ei niitä väliaikatietoja juurikaan saa/jakele, että se vaikeuttaa sesonkihärdellin keskellä asioiden arvailua huomattavasti.Tulihan se panssari vihdoinkin!!
Kiitos siitä ja onnea jatkossa kaupankäyntiin. Minun kohdalta se on kyseisen liikkeen osalta loppu!
T. Jani Mouhu
Kiitos, mutta ei kiitos lahjakortista! Pidä rahasi!!!Pahoittelen hermojesi puolesta. Itse on vain vaikea ryhtyä selkäsuojaksi, jos niitä ei jostain syystä saavu luvatussa ajassa. Vaihtoehtojahan markkinoilla on jonkin verran, joten ilman nyt tuskin tarttee olla. Tukutkaan ei niitä väliaikatietoja juurikaan saa/jakele, että se vaikeuttaa sesonkihärdellin keskellä asioiden arvailua huomattavasti.Tulihan se panssari vihdoinkin!!
Kiitos siitä ja onnea jatkossa kaupankäyntiin. Minun kohdalta se on kyseisen liikkeen osalta loppu!
T. Jani Mouhu
En tiedä mikä muu tässä nyt sitten on ollut vaikeaa, kuin että tavaraa vaan ei saapunut ennen kuin pitkän odottelun jälkeen.
20,- lahjakortti tasannee hermopainetta hieman, jos nyt sille jotain käyttöä keksit.![]()
sanoi:!!! ¤&%#&"%!!!
??
!!!¤%¤#&/# !!!!
En tiedä miten tämä pitäisi muotoilla, että ymmärtäisit minun olevan aikuisten oikeasti erittäin pahoillani, että toimitus kohdallasi meni näin mönkään.Kiitos, mutta ei kiitos lahjakortista! Pidä rahasi!!!Pahoittelen hermojesi puolesta. Itse on vain vaikea ryhtyä selkäsuojaksi, jos niitä ei jostain syystä saavu luvatussa ajassa. Vaihtoehtojahan markkinoilla on jonkin verran, joten ilman nyt tuskin tarttee olla. Tukutkaan ei niitä väliaikatietoja juurikaan saa/jakele, että se vaikeuttaa sesonkihärdellin keskellä asioiden arvailua huomattavasti.Tulihan se panssari vihdoinkin!!
T. Jani Mouhu
En tiedä mikä muu tässä nyt sitten on ollut vaikeaa, kuin että tavaraa vaan ei saapunut ennen kuin pitkän odottelun jälkeen.
20,- lahjakortti tasannee hermopainetta hieman, jos nyt sille jotain käyttöä keksit.![]()
Selityksiä tulee jatkuvasti, mutta missään vaiheessa ei oikeasti pahoitella tapahtunutta tosissaan!
Lahjakortin viestikin oli vielä vittuilua lisää, niin saat pitää rahasi!
Kysehän ei ollut pelkästään siitä että tavaraa ei ollut tukkurilla vaan luotto oli ilmeisesti teidän kohdalta vähissä. Vai ymmärsinkö aivan väärin?
No oli kuinka tahansa, niin mielestäni kannattaisi jatkossa panostaa asiakaspalveluun! Jos kerran on kiire eikä kerkeä niin senkin voi ilmoittaa asiakkaalle, eikä antaa asiakkaan odottaa tietämättömänä.
Toivottavasti asiat sujuvat muiden kohdalla paremmin, ehkä vain olen vaativa asiakas!
T. Jani Mouhu
sanoi:!!! ¤&%#&"%!!!
??
!!!¤%¤#&/# !!!!
Itse kuitenkin sain Schubertiin osia suoraan hyllystä, olen tyytyväinen.
Sellaista se on, että jos "Mr. Murphy" pääsee iskemään, niin yleensä se jostain kumman syystä tapahtuu siten, että juurikin samassa toimituskeisissä kaikki eri osa-alueet kusee.Pääkaupunkiseudulla asuessa tuli malminkartanossa asioitua, palvelu oli erinomaista, tuotteitakin omiintarpeisiin aina löyty, yhdet renkaat kotipostiin toimittivat sovitussa ajassa. Oisko homman laajentuessa, ruvennu kone vähän yskimään![]()
![]()
HeiSellaista se on, että jos "Mr. Murphy" pääsee iskemään, niin yleensä se jostain kumman syystä tapahtuu siten, että juurikin samassa toimituskeisissä kaikki eri osa-alueet kusee.
Omalla kohdalla juuri väärin ajoitettu isoihin tiloihin muutto, toisen firman osakkeiden osto ulkomaisilta omistajilta ja muutama väärä hankinta ajoneuvo-osastolta sai aikaan karmivan kolmen vuoden tappion.
Talvihan se on oikeaa aikaa rakentaa ajopeli kuntoon tai varustella sopivasti seuraavaa kesää varten.![]()
No hitsi, jos vaan mieli tekee, niin saa sen kutvosen nytkin ostaa mielellään poies hyvään kotiin...HeiSellaista se on, että jos "Mr. Murphy" pääsee iskemään, niin yleensä se jostain kumman syystä tapahtuu siten, että juurikin samassa toimituskeisissä kaikki eri osa-alueet kusee.
Omalla kohdalla juuri väärin ajoitettu isoihin tiloihin muutto, toisen firman osakkeiden osto ulkomaisilta omistajilta ja muutama väärä hankinta ajoneuvo-osastolta sai aikaan karmivan kolmen vuoden tappion.
Talvihan se on oikeaa aikaa rakentaa ajopeli kuntoon tai varustella sopivasti seuraavaa kesää varten.![]()
Jos tarkoitat "väärä hankinta ajoneuvo-osastolta" sitä M6ta, niin sen olisin halunnut ostaa viime käynnillä![]()
Ihanan kallista![]()
Koskas alkaa talvi alennus/tilaus rengas osastolla ??
No meillä on jo perheessä rakennettu ja viritetty M3 (pojan) ja mikä se isälle sopisi paremmin kuin M6No hitsi, jos vaan mieli tekee, niin saa sen kutvosen nytkin ostaa mielellään poies hyvään kotiin...HeiSellaista se on, että jos "Mr. Murphy" pääsee iskemään, niin yleensä se jostain kumman syystä tapahtuu siten, että juurikin samassa toimituskeisissä kaikki eri osa-alueet kusee.
Jos tarkoitat "väärä hankinta ajoneuvo-osastolta" sitä M6ta, niin sen olisin halunnut ostaa viime käynnillä![]()
Ihanan kallista![]()
Koskas alkaa talvi alennus/tilaus rengas osastolla ??![]()
Renkaista ruvetaan kohta puskemaan tosissaan ennakkotilausta ennakkohintaan. Maltappas hetken aikaa niin homma käännistyy.![]()
Tullu huomattua sama asia...Kiinasta tai mistä nyt vaan kama tulee about viikossa ja 100km päästä parissa...7 viikkoa tässä ooteltu.. kai se sieltä joskus tulee.. on se kumma kun ulkomailta tilatessa kaikki tulee aina nopeammin kun suomalaisesta verkkokaupasta tilatessa? ja halvemmalla.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()