Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Semmoista vaan, että oliskohan jotain mahdollisuutta vihdoinkin saada ne tasan vuosi sitten mp-näyttelyssä tilaamani saappaat (Daytona Road Star GTX, 44). Olen tulossa näyttelyyn perjantaina. Kulkisi helposti mukanani. Jos ei toimitusaika tunnu liian nopsalta. Tulee kohta toinen kesä, jonka joutuu varmaankin taas ajelemaan sukkasillaan.
Sattuuhan sitä kaikenlaista.
Tilanne hallinnassa.
Erskan ketjuratas paketista oli tosiaan kyse.
Reilusti tehty julkinen anteeksi pyyntö, kertoo korkeasta moraalista ja asiakaspalvelun oivaltamisesta.
Asioin mielelläni kanssanne uudelleenkin.
Miten sinne shoppiin pääsee tältä sivustolta, en taida osata käyttää tätä uutta versioitatäytyy sanoa, että tykkäsin vanhasta versiosta enemmän, mutta vanhahan minäkin olen...kyykkäri japsitkin vaihtui pystympään italiaanoon
Miten sinne shoppiin pääsee tältä sivustolta, en taida osata käyttää tätä uutta versioitatäytyy sanoa, että tykkäsin vanhasta versiosta enemmän, mutta vanhahan minäkin olen...kyykkäri japsitkin vaihtui pystympään italiaanoon
Mitenkäs nuo Itellan paketit toimitetaan? Tuleeko postiennakolla vai suoraa kotiinkuljetuksella?
Samaa ihmettelin minäkin, onkos jotain "outoa" ilmassa kun näiltä uusilta sivuilta meinaa löytyä halaistua sanaa koko putiikista ??
Editti: Tossahan etusivulla on pari pientä mainosta, jotka näköjään randomina vaihtuu ja välillä onkin Reliatec niissä, onpahan systeemi !! Hoh hoijaa.
Tärkeempi pitää näköjään noita vanhoja menneitä uutisia killumassa, kuten vaikka messulippu arvonta.
Michelinin Pilot Road 3:set tuli tänään postissa. Lukuunottamatta pitkähköä (1,5kk) toimitusaikaa, kauppa kävi mallikkaasti. Toimitusaikaa koskeneihin s-postikyselyihini tuli vastaukset ripeästi.
Ehkä jos kesken ajokauden uusia renkaita olisin vailla, niin valitsisin mallin jota löytysi varastosta tai varmistaisin lyhyemmän toimitusajan ennen tilausta.
Mutta kaikenkaikkiaan kiitosta kaupoista, pyöräkin seisoo taas tukevasti kumijaloillaan.![]()
Onko nuo shopin hinnat jo kimppatilaushintoja vai vieläkö noista tippuu?
Kuinka pitkään saa odotella verkkokaupasta ostettuja tuotteita? Yli 3vkoa mennyt.