• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

rengas rikko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja minium
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

minium

New member
tervehdys !

Tossa aamuna eräänä olin töihin lähtöä tekemässä lotjallani, mikä sitten jäi vain aikeeks, takanen oli tyhjä !
Reikähän sieltä löytyi ihmettelyn päätteeks ja suuri harmitus, kun rengas on lähes uusi .
Onkos kellään kokemusta moottoripyörän renkaan paikkauksesta auton renkaan tyyliin, kannattaako/uskaltaako
tai edes saako hommaan ryhtyä, vai ostanko suosiolla uuden ? kiitos t.mikko

4 kertaa on kohdalleni sattunut matkalla kummivigastus ja aina olen ruiskinut sen kondikseen spray-vaahdolla. Joskus on vaatinut muutaman tunnin välein ilmanlisäystä, mutta aina olen nuo kumit loppuunasti ajanut. Kyseessä aina takarengas.

Laukut on ollut mopossa kiinni ja painoakin kohtalaisesti, välillä baanalla vauhtiakin, kestäneet ovat.

Just viime perjantaina korjasin Bilteman korjaussarjalla(ns kamelinpaska). Hyvin toimi eikä epäilytä korjaus yhtään. Paikkaus rupesi pitämään kunnolla vasta pienen ajon jälkeen kun rengas vähän lämpeni.

Kamelinpaskalla paikkasin minäkin suht kulahtaneen takarenkaan.
Tuhannen kilsaa ajelin sillä ennen kun ostin uudet renkaat. Ei ollut ongelmia. Paikkasarja maksoi puuilossa 3,90 jos oikein muistan.

Kamelinpaskaan sirryin kun paukkupullo hajosi penkin alle.
Kerran olen joutunut Louisin paikkasarjaa käyttämään, ~6000 kilometriä ajoin vielä paikatulla renkaalla.

Back