Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai on kokemuksia vai?Noissa hyvää ei saa halvalla. Bandittejä (EUR 600+) myy esim Two Wheel Center ja vähän halvempia Sparcoja Tokimoto (EUR n. 500). Noissa ero on lähinnä käyttöiässä. Muitakin vaihtoehtoja toki on. Joillain EUR 200 lämppäreillä ei oikein tee mitään. Ne lämmittävät ihan liian epätasaisesti.
Joo, kokemusta on. Itse en enää osta halpiksia. En edes muista enää ko. lättyjen merkkiä. Lisäksi, kummitiimillämme on juurikin nuo mainitsemasi Motraxit. Eli jos sinulla on hyviä kokemuksia RCD:stä, niin sitten ne voivat tehdä poikkeuksen asiaan, mutta ne eivät muuta kokemuksiani halpismerkeistä yhtään paremmiksi. Itse en enää lähde ostamaan sellaisia summamutikassa. Merkistä ei sinänsä kannata maksaa, mutta materiaalien laadusta kannattaa.Ai on kokemuksia vai?
Mulla on just päinvastaisia kokemuksia. RCD:stä alkaa jo kolmen kauden käytön jälkeen olemaan ongelmia lämmityksen kanssa (vastukset kulahtaneet) ja noi "halpis" (pl. Motrax) lämppärit lämpiää tasaisesti ja tarpeeks lämpöiseks.