• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Rengaslämppärit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ampiainen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ampiainen

New member
Kertokaa ystävät hyvät mistä saisi rengaslämmittimet kohtuuhintaan?Tuntuu olevan kehnonlaisesti tarjolla kyseistä tuotetta!

Olis kans kiinnostusta lämppäreistä, mistä vai olisiko jollain myydä edullisesti???

Noissa hyvää ei saa halvalla. Bandittejä (EUR 600+) myy esim Two Wheel Center ja vähän halvempia Sparcoja Tokimoto (EUR n. 500). Noissa ero on lähinnä käyttöiässä. Muitakin vaihtoehtoja toki on. Joillain EUR 200 lämppäreillä ei oikein tee mitään. Ne lämmittävät ihan liian epätasaisesti.

Noissa hyvää ei saa halvalla. Bandittejä (EUR 600+) myy esim Two Wheel Center ja vähän halvempia Sparcoja Tokimoto (EUR n. 500). Noissa ero on lähinnä käyttöiässä. Muitakin vaihtoehtoja toki on. Joillain EUR 200 lämppäreillä ei oikein tee mitään. Ne lämmittävät ihan liian epätasaisesti.
Ai on kokemuksia vai?

Mulla on just päinvastaisia kokemuksia. RCD:stä alkaa jo kolmen kauden käytön jälkeen olemaan ongelmia lämmityksen kanssa (vastukset kulahtaneet) ja noi "halpis" (pl. Motrax) lämppärit lämpiää tasaisesti ja tarpeeks lämpöiseks. Kaikista ei tietenkään ole kokemuksia, mutta niitä mitä olen kokeillut.

Joten itse ainakin ostan ennemmin halvat vaikka parin vuoden välein kuin ne kalliit, joista maksaa nimestä. Loppupelissä toimivat samalla tavalla ja vastukset kulahtaa niin kalliista kuin halvemmistakin.

Ai on kokemuksia vai?

Mulla on just päinvastaisia kokemuksia. RCD:stä alkaa jo kolmen kauden käytön jälkeen olemaan ongelmia lämmityksen kanssa (vastukset kulahtaneet) ja noi "halpis" (pl. Motrax) lämppärit lämpiää tasaisesti ja tarpeeks lämpöiseks.
Joo, kokemusta on. Itse en enää osta halpiksia. En edes muista enää ko. lättyjen merkkiä. Lisäksi, kummitiimillämme on juurikin nuo mainitsemasi Motraxit. Eli jos sinulla on hyviä kokemuksia RCD:stä, niin sitten ne voivat tehdä poikkeuksen asiaan, mutta ne eivät muuta kokemuksiani halpismerkeistä yhtään paremmiksi. Itse en enää lähde ostamaan sellaisia summamutikassa. Merkistä ei sinänsä kannata maksaa, mutta materiaalien laadusta kannattaa.

Merkkikään ei välttämättä tee lämppäreistä hyviä. Esim. Harrikset ovat myös olleet hyvät ja tasaiset teholtaan, mutta kahdesta lämppäristämme on hajonnut termostaatti, molemmat 2v käytön jälkeen. Lisäksi yksi paloi, mutta se oli enemmänkin käyttövirhe.
sad_orig.gif

Ja kuten mainostin ekassa viestissäni, muitakin vaihtoehtoja on.

Back