Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kulkee kovempaa ja vääntöäkin tullut alakierroksille enemmänkulkeeko paljonkin lujenpaa kun laittaa teippiä vanteisiin rautalankaa
ovat ennen käyttäneet mutta teippihän taitaa olla nykyaikaa.
Joo jä mä haluun kans oranssit... sopivaa sävyä ei löydy teippinä. Eli mistä saa? Carpimotolta saa Italiasta mutta postikulut on liian kovat pikkutilaukseen.Mistä suomesta saa noita "virallisia" vanneteippejä?
Koittanu kysellä ja soitella mutta ei oo tärpänny. Ja miksen laita sähkärinteippiä...... Haluun nimenomaan neonkeltaset (niinku Rossillaki) jos jotkut laitan.....![]()
Lue threadi vähän tarkemmin niin löytyy kuva noista kullanvärisistä teipeistä...Hmm, kultanen olis makee. Onko kellään tullu vastaan sellasta?
vaikee sitä on selittää... venytä vähän teippiä ja seuraa peukalolla painaen... jos menee vinoon niin vähän matkaa takaisin päin ja uusi yritys! mullakin meni ensimmäinen kerta harjottelun piikkiin, mutta kolmanteen kertaan olen todella tyytyväinen. tulos näkyy tässäkuinka te saatte laitettua sen teipin suoraan. ite oon kerran koittanu sähköteipillä ja meni aivan v***uilleen ja hermot meni..![]()
TÄÄLLÄ ! hywät ohjeet teippauksiin! Streetglo rimstripe installation link !kuinka te saatte laitettua sen teipin suoraan. ite oon kerran koittanu sähköteipillä ja meni aivan v***uilleen ja hermot meni..![]()