Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä niissä supercorsissa ole uutenakaan sitä kuviota kuin keskellä.Tuusmotorissa trokattiin "vähän täysillä ajettuja" ratakumeja, niissä ei ollut pintaa kun keskelläLaillisia siis?![]()
no jotku sc1:set ei taida olla katulailliset.. mut noi normaalis dragon supersorsat ovatAlkoi joku maalaispolliisi naljailemaan mulle Supersorsista jotain tällaista: "Ei taida olla katulailliset renkaat sulla tuossa?"
johon vastaamaan takaisin: "Kyllä ne liikkeessä niin sanoivat"
Taas vastaus takaisin: "Ei niissä ole kuviota kokoalueella"... En muista mitä kommentoi takaisin, mutta sain enään jotain epämääräistä muminaa... No Supercorsat tulee alle myös ensikesäksi...
Ei ne kattonu muuta kuin kuvio pintaa (oli sen verta hämärää jo). Mut ei noissa SC1 tai SC2 renkuloissa mitään competion only tai race only tekstiä ole (tai sitten en ole huomannut). Silti niitä aion käyttää, oli tahi ei...no jotku sc1:set ei taida olla katulailliset.. mut noi normaalis dragon supersorsat ovatAlkoi joku maalaispolliisi naljailemaan mulle Supersorsista jotain tällaista: "Ei taida olla katulailliset renkaat sulla tuossa?"
johon vastaamaan takaisin: "Kyllä ne liikkeessä niin sanoivat"
Taas vastaus takaisin: "Ei niissä ole kuviota kokoalueella"... En muista mitä kommentoi takaisin, mutta sain enään jotain epämääräistä muminaa... No Supercorsat tulee alle myös ensikesäksi...![]()
Nyt on pakko lainata erästä virtuaalimaailmassa(kin) hörhöillyttä...no jotku sc1:set ei taida olla katulailliset..
Ainakaan valmistaja ei ilmoita niitä muualle kuin race käyttöön. Muistaakseeni jossain kohtaa lapuissa on lukenut "competion only" (voin olla väärässäkin).Nyt on pakko lainata erästä virtuaalimaailmassa(kin) hörhöillyttä...no jotku sc1:set ei taida olla katulailliset..
110% varmuudellako?![]()
Niimpä saas nähä sit keväällä kun tollasen Metzin 6:sen heittää alle et miten sedät mittaa siitä urasyvyydenEihän esim. mezlerin kutosessa ole keskellä uran uraa uutenakaan? Mistäs mittaat?

Saa kuviollisilla seoskumeilla ajaa, jos ei ole mitään race use only tekstejä. sc1, dunlopin kuviolliset seokset etc. on ihan laillisia. Eri asia sitten on, että onko ne nyt ihan parhaat mahdolliset syksyn sateille.
Saa kuviollisilla seoskumeilla ajaa, jos ei ole mitään race use only tekstejä. sc1, dunlopin kuviolliset seokset etc. on ihan laillisia. Eri asia sitten on, että onko ne nyt ihan parhaat mahdolliset syksyn sateille.
Kylmä asfaltti ja kylmä rengas takaa jo alkuunsa huonon pidon. Aamu- / iltakosteudesta tai sateesta puhumattakaan. Eli pidosta ei ollut kyse. Renkaassa ei ole "race use only"-tekstiä, sillä ne ovat katulailliset. Itse kysymys mulla oli, riittääkö että keskellä on kuvioo jäljellä?
Laitoin eilen Trafiin sähköpostia aiheesta. Katsotaanko vastaako ne mitään. Tuli joku viesti, että "viesti on saapunut ja välitetty oikealle henkilölle".
Kun tuo lokakuu parahtaa kalenteriin, niin taidan nykäistä vanhat dunlopin sateiset alle. Silloin on ainakin kuvioo riittävästi.