Renkaat Rodamotolta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ST1050
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ST1050

New member
Tulipa tilattua satsi renkaita kavereiden kanssa. Itse tilasin Michelin Pilot Power 2tc:t ja hintaa oli etu-ja takagummilla 238€. Saa nähdä kuinka toimitukset pelaa ja tuleeko oikeat gummit?

Tulipa tilattua satsi renkaita kavereiden kanssa. Itse tilasin Michelin Pilot Power 2tc:t ja hintaa oli etu-ja takagummilla 238€. Saa nähdä kuinka toimitukset pelaa ja tuleeko oikeat gummit?
Hyvin sieltä muille on ainakin tullut.. Itellekin tais kestää alle viikon kun kolahtivat kotiovelle (tai en ollut kotona, niin pyysiin duuniin toiseen kaupunkiin).

Hyvin sieltä muille on ainakin tullut.. Itellekin tais kestää alle viikon kun kolahtivat kotiovelle (tai en ollut kotona, niin pyysiin duuniin toiseen kaupunkiin).
Paljonko mahtaa olla rahti kahdelta renkaalta
nixweiss.gif

nixweiss.gif
Mulla oli viime keväänä 4 renkaalle 30,xx euroa. Mynetmotosta (saksa) taisi olla 3 renkaaseen asti 25e..

Rodalta tuli nopeammin, mutta molemmista ok toimitus. Roda DHL:llä kotiovelle ja Mynetmoton rinkulat hain lähipostista.

Jos yksin tilaa kumeja, kannattaa melkein ottaa seuraavankin kesän nakit, niin toimitusmaksu on olematon. Ne ei vuodessa kahdessa kuivu pilalle ja jos vaihtaa pyörää etc.. niin myy eteenpäin. Aina niistä omansa pois saa ainakin kesäaikana.

nixweiss.gif
Renkaita tulee yhteensä n. 11kpl. Saa nähdä mitä rokottavat kuljetuksesta? Vai olisiko ilmainen kuljetus?
omg.gif

Ainakin aikaisemmin jos väh. 10 rengasta tilaa, niin ilmainen toimitus kotiovelle. Pari kertaa tuolta tilannut, ja OK mennyt. Viime keväänä vaan oli Rodamotolla joku omistajanvaihdos hässäkkä, ja silloin eivät oikein vastailleet kenenkään sähköpostikyselyihin. No renkaat kuitenkin lopulta viime keväänä tulivat. Pitänee tänäkin vuonna tuolta tilata.
Sellainen vinkki, että ainakin aikaisemmin prices excluding VAT eli Espanjan ALVi lisataan luettelohintojen paalle, tama teksti kylla luki hinnastossa. En nyt muista mita Epsanjan ALVi oli. Ihme homma, havisi skandit nappiksesta
omg.gif

Sellainen vinkki, että ainakin aikaisemmin prices excluding VAT eli Espanjan ALVi lisataan luettelohintojen paalle, tama teksti kylla luki hinnastossa. En nyt muista mita Epsanjan ALVi oli. Ihme homma, havisi skandit nappiksesta  
omg.gif
Kyllä ne nykyään on verollisia hintoja..

Painoitko ALT+Shift vahingossa skandien hävittämiseksi?
wink.gif

Toiset varastoi maakellarissa juureksia...
Mulla on siellä torni Rodamoton toimittamia Mezukoita Z6.
Sieltä kesän mittaan pyöräyttelee uutta munkkia alle
tounge.gif

pitäis laittaa tilausta menemään rodamotoon,jos vaikka supercorsat tai racetecit hommais.viimeviikolla tuli vihdoin ja viimein org:shopista tilatut gummit m3:set laitoin tilauksen joulukuussa ja nyt tulivat.kohtuu toimitusaika
biggrin.gif

Maanantaina naputtelin tilauksen Rodamotoon, maksu luottokortilla(OP-Visa); kortin numerot kun oli syötetty, niin selain halusi viedä Osuuspankin sivuille, joita kuitenkaan ei näyttänyt...?
Order status näyttää että tilaus saapunut, ja siitä tuli heti sähköpostikin, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään..
Noh...katsellaan....

21 rengasta tilasin sähköpostitse torstaina 21.2., maksoin samointein "EU tilisiirtona", DHL:n seurantanumeron mukaan renkaat lähti 25.2. ja DHL:n auto toi ne ovelle 3.3. Erinomaista toimintaa jälleen kerran Rodamotolta!
thumbs-up.gif

Viime keväänä tuli itelle ja kavereille kimpassa reilut 10 rengasta.
Maksu nordea mastercardilla ja DHL toimitti kotiin.
Hyvin toimi, suosittelen.

Maanantaina naputtelin tilauksen Rodamotoon, maksu luottokortilla(OP-Visa); kortin numerot kun oli syötetty, niin selain halusi viedä Osuuspankin sivuille, joita kuitenkaan ei näyttänyt...?
Order status näyttää että tilaus saapunut, ja siitä tuli heti sähköpostikin, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään..
Noh...katsellaan....
Itse tilasin myös maanantaina ja vahvistus tuli myöskin samantien. Sen jälkeen ei kuulunut mitään, mutta kun eilen asiaa tiedustelin, antoi Alfonso DHL tunnuksen, josta selvisi että heti samana päivänä olivat renkaat lähteneet ja tiistaina renkaat menivät jossain hieman lähempänä Ranskan rajaa. Maksoin myös Op-Visalla. Eli kyllä ne sieltä tulevat, usko pois.
buttrock.gif

Edit: niin ja tiedustelin myös sivuston toiminnasta, oli kuulemma ollut alkuviikosta jotain ongelmia, mutta nyt toimii. Tilaukset käsittääkseni ovat menneet perille, mutta en ainakaan itse päässyt alkuviikosta omaan tiliäni muokkaamaan...

Noh...katsellaan....
Itse tilasin myös maanantaina ja vahvistus tuli myöskin samantien. Sen jälkeen ei kuulunut mitään, mutta kun eilen asiaa tiedustelin, antoi Alfonso DHL tunnuksen, josta selvisi että heti samana päivänä olivat renkaat lähteneet ja tiistaina renkaat menivät jossain hieman lähempänä Ranskan rajaa. Maksoin myös Op-Visalla. Eli kyllä ne sieltä tulevat, usko pois.  
buttrock.gif

Edit: niin ja tiedustelin myös sivuston toiminnasta, oli kuulemma ollut alkuviikosta jotain ongelmia, mutta nyt toimii. Tilaukset käsittääkseni ovat menneet perille, mutta en ainakaan itse päässyt alkuviikosta omaan tiliäni muokkaamaan...

Tämä helpotti...jospa ne sieltä saapuu.
smile_org.gif

24.2. tilattu setti ja mitään ei o kuulunu... Pari kertaa aiemmin tilannut tuolta ja tullut kyllä nopeammin. Pistin tänään kyselyä että missä mennään.

Edit: gummit tuli eilen 10.3., joten hyvin se pelaa edelleen.. Tiedusteluun tuli kanssa vastauksena seuranta nro.

Siellä on ollu ongelmia vähä aikaa sitte. kaverin tilaus ei menny perille mutta rahat meni. Ongelma ratkes nopeesti ja renkaat on tullu. rahti on muuten 35eur tilauksesta ottipa yhden tai useamman renkaan.

Back