Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvin sieltä muille on ainakin tullut.. Itellekin tais kestää alle viikon kun kolahtivat kotiovelle (tai en ollut kotona, niin pyysiin duuniin toiseen kaupunkiin).Tulipa tilattua satsi renkaita kavereiden kanssa. Itse tilasin Michelin Pilot Power 2tc:t ja hintaa oli etu-ja takagummilla 238€. Saa nähdä kuinka toimitukset pelaa ja tuleeko oikeat gummit?
Paljonko mahtaa olla rahti kahdelta renkaaltaHyvin sieltä muille on ainakin tullut.. Itellekin tais kestää alle viikon kun kolahtivat kotiovelle (tai en ollut kotona, niin pyysiin duuniin toiseen kaupunkiin).Tulipa tilattua satsi renkaita kavereiden kanssa. Itse tilasin Michelin Pilot Power 2tc:t ja hintaa oli etu-ja takagummilla 238€. Saa nähdä kuinka toimitukset pelaa ja tuleeko oikeat gummit?
Mulla oli viime keväänä 4 renkaalle 30,xx euroa. Mynetmotosta (saksa) taisi olla 3 renkaaseen asti 25e..Paljonko mahtaa olla rahti kahdelta renkaaltaHyvin sieltä muille on ainakin tullut.. Itellekin tais kestää alle viikon kun kolahtivat kotiovelle (tai en ollut kotona, niin pyysiin duuniin toiseen kaupunkiin).Tulipa tilattua satsi renkaita kavereiden kanssa. Itse tilasin Michelin Pilot Power 2tc:t ja hintaa oli etu-ja takagummilla 238€. Saa nähdä kuinka toimitukset pelaa ja tuleeko oikeat gummit?![]()
Renkaita tulee yhteensä n. 11kpl. Saa nähdä mitä rokottavat kuljetuksesta? Vai olisiko ilmainen kuljetus?Paljonko mahtaa olla rahti kahdelta renkaaltaHyvin sieltä muille on ainakin tullut.. Itellekin tais kestää alle viikon kun kolahtivat kotiovelle (tai en ollut kotona, niin pyysiin duuniin toiseen kaupunkiin).Tulipa tilattua satsi renkaita kavereiden kanssa. Itse tilasin Michelin Pilot Power 2tc:t ja hintaa oli etu-ja takagummilla 238€. Saa nähdä kuinka toimitukset pelaa ja tuleeko oikeat gummit?![]()
Kyllä ne nykyään on verollisia hintoja..Sellainen vinkki, että ainakin aikaisemmin prices excluding VAT eli Espanjan ALVi lisataan luettelohintojen paalle, tama teksti kylla luki hinnastossa. En nyt muista mita Epsanjan ALVi oli. Ihme homma, havisi skandit nappiksesta![]()
Mullakin on 1-2 kauden renkaat pimeässä kellarissa talon alla odottelemassa..Toiset varastoi maakellarissa juureksia...
Mulla on siellä torni Rodamoton toimittamia Mezukoita Z6.
Sieltä kesän mittaan pyöräyttelee uutta munkkia alle![]()
Itse tilasin myös maanantaina ja vahvistus tuli myöskin samantien. Sen jälkeen ei kuulunut mitään, mutta kun eilen asiaa tiedustelin, antoi Alfonso DHL tunnuksen, josta selvisi että heti samana päivänä olivat renkaat lähteneet ja tiistaina renkaat menivät jossain hieman lähempänä Ranskan rajaa. Maksoin myös Op-Visalla. Eli kyllä ne sieltä tulevat, usko pois.Maanantaina naputtelin tilauksen Rodamotoon, maksu luottokortilla(OP-Visa); kortin numerot kun oli syötetty, niin selain halusi viedä Osuuspankin sivuille, joita kuitenkaan ei näyttänyt...?
Order status näyttää että tilaus saapunut, ja siitä tuli heti sähköpostikin, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään..
Noh...katsellaan....
Itse tilasin myös maanantaina ja vahvistus tuli myöskin samantien. Sen jälkeen ei kuulunut mitään, mutta kun eilen asiaa tiedustelin, antoi Alfonso DHL tunnuksen, josta selvisi että heti samana päivänä olivat renkaat lähteneet ja tiistaina renkaat menivät jossain hieman lähempänä Ranskan rajaa. Maksoin myös Op-Visalla. Eli kyllä ne sieltä tulevat, usko pois.Maanantaina naputtelin tilauksen Rodamotoon, maksu luottokortilla(OP-Visa); kortin numerot kun oli syötetty, niin selain halusi viedä Osuuspankin sivuille, joita kuitenkaan ei näyttänyt...?
Order status näyttää että tilaus saapunut, ja siitä tuli heti sähköpostikin, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään..
Noh...katsellaan....![]()
Edit: niin ja tiedustelin myös sivuston toiminnasta, oli kuulemma ollut alkuviikosta jotain ongelmia, mutta nyt toimii. Tilaukset käsittääkseni ovat menneet perille, mutta en ainakaan itse päässyt alkuviikosta omaan tiliäni muokkaamaan...