Renkaat Rodamotolta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ST1050
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Renkaat sitten tulivat
062802moto_prv.gif
.

Tilattu 2 gummia 30.6 - ovella 7.7.
Maksettu suoraan nettipankissa. Visa ei toiminut - Rodamoton nettisivuissa on tietyillä selaimilla pientä bugin tynkää...sanoivat korjaavansa asiaa. Emaileihin vastattiin nopeasti.

Muutama kuukausi sitten tuli tilattua Rodamotolta neljä rengasta. DHL onnistui sekottamaan minun ja erään kaiman paketit keskenään ja kaikenlisäksi vahingossa lähettivät minun pakettini takaisin Espanjaan. Anteeksipyyntöä ei asiasta DHL:n puolesta tullut, ennenkuin oli suhteellisen kriittinen palaute lähetetty www-sivujen kautta. Rodamotolle asiasta ilmoitettuani lähettivät välittömästi renkaita toisen satsin tulemaan ja pahoittelivat tilannetta, vaikka ei heidän mokansa ollutkaan. Ja kun DHL:n sekaannuksesta ensimmäisen kerran Rodamotolle lähetin sähköpostia, niin eivätpä lähettäneet enää illalla sähköpostia vaan soittivat kotiin. Harvoin olen ollut näin tyytyväinen asiakaspalveluun edes Suomessa...

Tiedänpähän jo valmiiksi mistä tulee seuraavan kerran renkaita tilattua.

Tilasin 10.7 4kpl kumeja ja tulivat 18.7.
Hyvin toimi kaikki muuten, paitsi kuljetus kotiin klo 13.30, jolloin olin tietysti töissä (ei ilmoitettu etukäteen mitään ajankohtaa)
Kotiin mennessä postilaatikosta löytyi lappu, että sovi uusi aika ja sinne heti puhelu ja kuriiri pääsi tuomaan ne vielä samalla keikalla.... (n. 16.00)
kylläpä on taas kiva kurvailla!  
062802moto_prv.gif

23.6 asennettu takanakki alkaa näyttää siltä että voisi alkaa miettimään kimppatilauksen tynkää...

kaikki kiinnostuneet joilla olisi mahdollisuus noutaa tilaamanne rengasnippu jyväskylästä ilmottautukaa! voin tietty laittaa matkahuoltoonki mut ylimääräisiä kulujahan siitä vaan tulee

tällä hetkellä on kolmelle tyyppiä mukana (5rengasta), hinnat nyt tuskin paljon tulee muuttumaan rodamoton listahinnoista mut saapahan pari euroo pois toim.kuluista

priva viesti tavoittaa

ite oon saanu tingattua hinnasta jos ei osta suoraan sivujen kautta vaan laittaa mailissa mitä rinkuloita ottaa
viimeksi tilasin 6 settia niin jokaisesta setistä lähti joku 5€ + toimitus kulut 0€

Onko Tampereen seudulta joku ostamassa lähiaikoina rinkuloita? Pitäisi ostaa pelkästään takarengas.
Saisi kimppatilauksella vähän jaettua lähetyskuluja.

Olen tilaamassa nämä Roadmotolta, jos ei muualta halvemmalla saa.
BRIDGESTONE BT021 170/60-17 W Rear 113,36  
BRIDGESTONE BT021 120/70-17 W Front  87,50    
VAT : 32,14 € Total Order : 233,00 €
+ kulut 30,17

Jos "joku muu" haluaa jakaa kuluja, niin lähetä sähköpostia.
Tilauksen teen syyskuun aikana, paikkakunta: Espoo

13.1.09 tilasin ja tänään 21.1.09 dhl kiikutti renkaat kotiin.jälleen kerran asiallista toimintaa.
062802jumpie_prv.gif

Back