Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selvennätkö vielä tuota "puolet halkaisijan muutoksesta" -kohtaa?Jos vaihdat Pirellin/Metzin 180/55-profiilin halkaisijaltaan suurempaan niin ainakin tuossa sun pyörässä pitää laskea perää oikeassa suhteessa (puolet halkaisijan muutoksesta). Muuten muuttuu levottomaksi.
Eturenkaan profiilin muutoksen vaikutusta en tiedä mutta veikkaisin, ettei aiheuta toimenpiteitä.
Bridgen renkaista noin muuten ei ole mitään kokemuksia.
Jos renkaan halkaisija kasvaa 1cm, pyörän perä nousee renkaan säteen muutoksen, eli puolet halkaisijasta, eli 0,5cm verran. Jolloin perää pitää laskea vastaavat 0,5cm. Tämä siis staattisessa tilanteessa...dynaamisen halkaisijan muutos voi olla sit jotain muuta, mutta ei vaivata päitämme sillä asialla.Selvennätkö vielä tuota "puolet halkaisijan muutoksesta" -kohtaa?Jos vaihdat Pirellin/Metzin 180/55-profiilin halkaisijaltaan suurempaan niin ainakin tuossa sun pyörässä pitää laskea perää oikeassa suhteessa (puolet halkaisijan muutoksesta). Muuten muuttuu levottomaksi.
Eturenkaan profiilin muutoksen vaikutusta en tiedä mutta veikkaisin, ettei aiheuta toimenpiteitä.
Bridgen renkaista noin muuten ei ole mitään kokemuksia.
Toi bridgen 120/600 on saman kokoinen kuin muiden 120/70 slicksi. Se 600 on millimetreja normaalin prosenttiluvun sijaan.Miten tuollaiset kävis
Bridgestone 190/645-17
Bridgestone 120/600-17
600 k4 suzukiin varsinkin toi etunen, eikös se yleensä ole 70 sarjalainen