Mites ois kuvioliset seosrenkaat? Niil saa ajaa kadullakin.
Ne kyllä kiinnostaisi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites ois kuvioliset seosrenkaat? Niil saa ajaa kadullakin.
Jos tykkää enemmän ajella mutkateitä niin kannattanee pysytellä varsinaisissa katurenkaissa.Ne kyllä kiinnostaisi mitäs porukka täällä suosittelis ja millasilla pehmeyksillä? Tarviiko pehmeemmät jo lämmittimet ja onko ne kuinka liukkaita normi mutkateillä?
Jos tykkää enemmän ajella mutkateitä niin kannattanee pysytellä varsinaisissa katurenkaissa.
Alastaro 2-päällä busalla ja alla tosiaan misukan pr4: 1:35.5Unohdit laittaa kierrosaikoja että kaveri saa osviittaa renkaista, juu tiedän että nopeita kierroksia teet bussillakin![]()
Kyllä niillä pitäis pystyä molempia harrastaan, radalla 6-8 kertaa kesässä ja loput maantietä. Eli sellaset hyvät race renkaat mitkä ei tarvi lämmittimiä haus.
Sit olis erijuttu jos löytäs järkevästi toiset vanteet
Pirelli supercorsa sp
Eipä siinä varmaan käytännössä muuta eroa ole kuin merkintä v1/v2/v3, ja sen takia eri hinta.Mitäs noi sp merkinnän jälkeen olevat v2 tai v3 tarkottaa noi kumeis?
Ilmeisesti seoksia...
Juu, ton ja kotimaankielisen käännöksen parissa on tullut vietettyä tiivisti aikaa, aika paljon oon saanu repimistä vähenemään paineiden pudottamisella ja vaimennusten säädöllä. Tuntuu vaan häviävän silti silmissä tuo takarengas. Michelinin suosituspaine takarenkaalle on muuten 1.9 kylmänä, mutta sillä repii niin että soi.
Ei kun laitetaan typpeä renkaaseen niin paine ei muutu vaikka tulisi maailmanloppu...
Etäluettava paineanturi olisi kyllä kova sana renkaassa. Varikolle kun köröttelee jäähdyttelykierroksen, riisuu varusteita, polttaa pari sätkää ja mittaa paineet, niin lukema on jo ehtinyt muuttua ajonaikaisesta. Joskus mittailin renkaiden pintalämpötiloja reaaliajassa lämpökameralla ja ainakin se lämpö tipahti samalla sekunnilla kun renkaan rasitus pieneni. Tietysti renkaan sisällä muutos on hitaampi.
Totta, lämminpaine on se mikä ratkaisee. Ilman lämppäreitä joutuu ekalle setille arpomaan jonkun sopivahkon kuuloisen kylmäpaineen, mutta siitä eteenpäin pääsee sitten lämminpaineiden kanssa puljaamaan. Tai kunhan muistaa mitata ne paineet sieltä radalta tullessa, eikä jää liikoja haaveilemaan...Tolla kylmäpaineella ei tee mitään, koska kuskin vauhti, radan pinta, ulkoilman lämpötila yms. vaikuttaa kuumapaineeseen niin paljon. Ainut mitä kannattaa seurata, on kuumapaine suoraan ajosta.
Paineen noususta voi suoraan päätellä lämpötilan. Eikö noita painelähettimiä ja -näyttöjä jo ole tarjolla tarvikkeina?
Näyttäis olevan.
https://www.amazon.com/Motorcycle-Monitoring-Malcam-Universial-Waterproof/dp/B076DTN3GD/ref=pd_sbs_263_2/138-4292617-0268540?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B076DTN3GD&pd_rd_r=3f2b38bd-9c6f-11e8-9964-87cf98f5eb50&pd_rd_w=Jzw4p&pd_rd_wg=Ic9to&pf_rd_i=desktop-dp-sims&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_p=f9e73f8b-e90f-46a6-8123-a09c49edb7a8&pf_rd_r=EEWHVP0K9F0B5J765GH2&pf_rd_s=desktop-dp-sims&pf_rd_t=40701&psc=1&refRID=EEWHVP0K9F0B5J765GH2
Pieni riskihän tuohon liittyy koskien paineiden karkaamista kovassa vauhdissa. Ducatin oma varmaan kyllä on riittävän luotettava missä tahansa nopeuksissa.