• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

renkaista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juupa67
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

juupa67

New member
Nyt tuli aika alkaa kattelemaan renkaita mopoon...vaihtoehtoina lähinnä mezelerin lasertec / marathon tai sitten michelinin macadam / commander. pyörä on jammun fzx-750. tuntuvat olevan vähissä vaihtoehdot tuohon kokoluokkaan 110/90 - 16 ja 140/90 - 15.
Suosituksia, ruusuja ja risuja otetaan kiitolla vastaan.

macadam toimi ja kesti ainaski mun kawa9r:n alla mainiosti
wink.gif

Ei noista renkaista kokemusta löydy mutta annan vinkin jonka oot varmaan kuullu 1000 kertaa: osta renkaat ulkomailta!
Ite tajusin tän viime keväänä ja onneks!

Itse en macadamia alleni pistäisi. Kuivalla ihan ok rengas ja kestävä. Mutta annas olla kun ripsasee pikkusen vettä tielle, ei minkään laista pitoa. Silloinen cbr 600f suti märällä asfaltilla vielä 3.vaihteella ihan rajoittimelle asti. Mutta jokainen arvostaa renkaissa itseään miellyttävää ominaisuutta. Itse ajattelen pitoa, joka mielestäni on renkaan pääasiallinen tehtävä, eli pitää pyörä tiellä säällä kuin säällä. Tosin jos ajelet pääosin matka-ajoa ja katsot aina sään sopivaksi ennen reissua tulee macadamillakin toimeen vallan mainiosti.

no nyt tuli kuitenkin haettua alle pirellit, kun alkoi takasesta jo kankaat paistamaan...ei ollu paljoa aikaa alkaa etsiskelemään kun päivittäin pitäis töihinkin päästä ja mähän en julkisilla selvinpäin ajele!

Mistä ulkomaisilta sivuilta olette tilanneet renkaita? Olis tarvetta takarenkaalle.

Back