Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vanhojahan nämä taitaa kaikki olla.
Itsellä tulee onneksi kilometrejä sen verran että kaksi kesää kestää rengas.
No tää mun on ainakin erittäin liukas ja kiiltävä.![]()
![]()
Mä tapaan laittaa renkaat jätesäkkiin odottamaan alle asennusta. Eipähän kuivu tai altistu turhalle valolle ja hyvin säilyy. Miten Storm säilyttää renkaita, ei mitään havaintoa?Jos paistopäivää meinaat niin 5v sitten paistettua voi myydä uutena. Ei se siellä hyllyssä miksikään mene, jos on asiallisesti säilytetty. Ite ajoin esim. supermotoo toissa kesän -10 ja -11 paistosilla etusilla. Hyvin noilla näytti kestävän kisakuskien kyydissä.
Mä tapaan laittaa renkaat jätesäkkiin odottamaan alle asennusta. Eipähän kuivu tai altistu turhalle valolle ja hyvin säilyy. Miten Storm säilyttää renkaita, ei mitään havaintoa?
Tilasin kuitenkin Hondaan etusen ja takasen (Dunlop Sportmax Gpr-300). Pitääpä katsella kyljestä paistoleimaa jahka saapuvat.
Tai sitten ei saavu ollenkaanTilasin kuitenkin Hondaan etusen ja takasen (Dunlop Sportmax Gpr-300). Pitääpä katsella kyljestä paistoleimaa jahka saapuvat.

Tai sitten ei saavu ollenkaan
Soittivat minullekin jotta järjestelmä oli päästänyt viikonloppuna myymään tätä kumia jostain kumman syystä yli saldojen => tulee hiukan kallimpaa Pirelliä tilalle tuolla Dunlopin hinnalla![]()