Näkisin että tuo reppu/laukku ja sen kanssa pärjääminen menee vähän noin niinkun käsikädessä ajettavan mopon ja ajotyylin kanssa.
Tankkilaukku
Mun mihinkään malliseen mopoon ei enää koskaan tule minkään näköistä tankkilaukkua kiinni koska se on tiellä mun ajotyylillä. Jos sitä meinaa kruisailla maisemia katsoen ja hotlalta hotlalle niin vois kuvitella sen olevan aika kova vaihtoehto. Ja mitä pystympi pyörä sen parempi, näin vois äkkisiltään ajatella.
Reppu
Sopii ainakin mulle. Sinne saa just niin paljon tavaraa kun mahtuu/jaksaa kantaa ja sen saa takapenkille pois tieltä jos meinaa oikein kunnolla ajaa. Tosin kun tiputeltiin viimekesänä Stelvion solaa alas niin voin kuvitella miten äärettömän raskasta se olisi ollut pitää selässä. Koko euroopan tourneen mulla oli se siis sidottuna takapenkille. Pieni reppu mukana vaan välttämättömimmät. Kaveri taasen joka veti koko reissun reppu selässä sanoi että söi melkoisen paljon ajamisesta serpentiineillä, saksan motarilla ei paljoa huomannut sitä repun painoa. Ajoi siis kyykyllä tuon reissun.
Takalaukku
Taas sellainen vehjes jota ei varmaankaan koskaan tuu mun pyörissä näkymään. Kolmas kaveri joka oli reissussa kyykyllä jossa oli takalaukku valitteli saksassa että on hippasen levottoman oloinen ajettava +200kmh vauhdeissa enkä epäile yhtään. Muualla maailmassa norminopeuksissa on varmasti aivan pätevä mutta kun sen tuppaa täyteen tavaraa niin johan on taas mielenkiintoinen ajaa vähänkään hätäsemmin vähänkään hätäsemmällä vekottimella.
Sivulaukut
Ei oikeestaan kokemusta mut mä sanon periaatteesta ei koska ne on rumia ja liian touringia, eli ei siis sovi mulle.
Niin joo, se kova takalaukku niin näytti hieman tuskaiselta se sen roudaaminen milloin minnekkin kun kaverin kanssa heitettiin reput selkään ja mentiin, kädet jäi vapaaks ja elämä oli muutenkin auvoista ja ihanaa. Mut se sitten taas riippuu siitä repustakin että paljonko sielä on sitä tavaraa ja millainen reppu oikein on. Me oltiin niin pienellä määrällä tavaraa liikenteessä kun vaan mahdollista, repussa siis oli tarvittavat dokumentit, pari vaihtopaitaa ja kalsaria, släbärit, hammasharja ja puoliksi käytetty hammastahnatuubi. Ja paidat/sukat/kalsari heiteltiin sitä mukaa roskiin kun ne oli käytetty, toimi meidän ajotyylille oikein loisteliaasti
Tuossa tuo reppu takapenkillä, siinä oli 10 päivän kamat eikä haitannut ajamista