• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

RF 900 r

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IGI
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

IGI

New member
Juu tommosta 900 rf oon täs haaveillu vielä laittaa tälle syksylle. Ku sai tuon entisen myytyä pois (gsx600f).
Eikö nyt oo ostajan markkinat..  
tounge.gif

Aikavähän noista on vaan juttua. Mut ilmeisesti ko. pyörän omistajat on tyytyväisiä? Ainaki ite oon tykästyny ku muutamaa olen käyny ajamassa. Löylyä riittää ihan mukavasti...
Yllättävän vähän noita on ns. tuunattu. Monet ihan orkkis kunnossa. Vaikka hyvännäköisen tosta sais pikku laitolla. Tosin eihän alkuperäisessäkään asussa moittimista ole.

Vaihtoehtoja ois tietysti muitaki esim. kawan 9r. Mut haluttais pysyä oikeassa merkissä  
buttrock.gif

no oikea merkki olis toi Kawa..
wink.gif
oon kuullu et toi 900rf on tod. hyvä pyörä ja löylyäkin riittää mutta varsin raskaan puoleinen.. 9R on kuitenkin ehkä osittain kehittyneempi.. riippuu tietenkin vuosimallista... Osta Kawa!
cool.gif

kun olin itse vaihtamassa entistä pyörääni(cbr 600f) oli minullakin mielessä tollanen rf 900,ihan ok peli mutta ehkä jotenkin liika matkamalli minulle,vaihtoehtoina oli rf 900,kwaak 9r,cbr900rr,1100xx,vtr 1000 ja muutama muu.. rf:t mitä katsoin olivat olleet todella kauan myynnissä ja moni omistaja melko turhautunu pyörän myyntiin,yks sanoi että osta nyt perkele että pääsis uuden pyörän puikkoihin
confused_orig.gif
kwaakku jäi yhden koeajon jälkeen pois laskuista kone kävi todella oudosti(honda miehen korvaan)ja oli vähän turhan raaka, eikä pyörä muutenkaan oikeen sytyttäny .. xx oli vähän turhan raskas ja matkamalli.. Vtr oli kyllä hauska peli,mutta sitä v-twinin tärinää ei oikeen kauheen pitkälle jaksanu+ pirun janoinen pyörä(tod.pieni tankki). mutta cbr 900 räjäytti potin,kone käy hondalle tyypillisen tasaisesti(nätisti) kone on uskomatonta mutta totta erittäin mukava ajaa kaupungissa ja maatiellä ja varmaan radalla(sielä tod.näk parhaimmillaan) vääntöä on tarpeeksi,ja tehoa vaikka muille jakaa (sanotaan se nyt rehellisesti),ulkonäkö on aina pyörän markkinoille tulosta saakka miellyttänyt näin siis minä päädyin bladeen,ja rf sai jäädä.

tässä muutama linkki pariin pyörään jotka ovat olleet myynnissä TODELLA kauan,saattaa irrota halvalla.=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?id_bike_type=2@id_make=77@id_model=1299@id_sub_type=@pfrom=@pto=@yfrom=@yto=@efrom=900@eto=@search=Etsi]nettimopo

=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?id_bike_type=2@id_make=77@id_model=1299@id_sub_type=@pfrom=@pto=@yfrom=@yto=@efrom=900@eto=@search=Etsi]ja taas nettimopo

Do diin. Kävin r äfän ostamassa. Löyty hintalaatu suhteeltaan hyvä peli.
062802jumpie_prv.gif
-95 n.50tkm ajettu. hinta jääköön salaisuudeksi. Ollu myös nettimotossa pitkään.. Hinta oli sellainen et ei siihen rahaan kannattanu saksasta alkaa tilaamaan. Tosin saksan tuontia on tämäki.

Reilu 100km ajelin ja ero entiseen pyörään (gsx600f) on melkoinen. Joka muuten tuli vastaan samalla reissulla. Kuski paineli naama hymyssä menemään, kuin myös minä.
smile_org.gif

Pientä värinää huomasin tuossa uudessa, en tiedä onko se sitte tyypillistä. Tosin tässä oli corbinin penkki joka on hieman kovempi ku alkuperäinen.

Täytyy toivoa et kampe toimii, ainahan käytetyn osto on enenmän tai vähenmän tuuripeliä. Vaikuttaa ainakin hyvältä.
Pari päivää ajoa ja sit talviteloille odottelemaan ensi kesää..
062802moto_prv.gif

Tänks. Onhan tätä loppukesä mietitty ja odotettu
biggrin.gif

Niin väritys oli violetti/hopea. Eli tämä on rs2. Myyjä meinas et tämä on ainoa oikea väri
tounge.gif
Makuasioita....

Kyllä, hopea-violetti on ainut oikea RF:n väri. Onnittelut loistavasta valinnasta!

kun rupeaa tehot loppumaan mikä tulee meille jokaiselle vastaan
jossain vaiheessa,tarkistappa onko kuristettu tuossa kurit yleensä
löytyy kaasarin kurkuista jotka ovat puolikuun muotoisia sisältä
siis puoli kurkkua auki.

ajokaverilla oli ko:mopo ja itse kun koeajoin sitä yllätyin (negatiivisesti) en tiedä oliko odotukset liian korkealla mutta
jäi vähän sellainen maku ,että koska se oikein lähtee niinkuin
testit aikoinaan antoivat ymmärtää,ei silti aivan mukava pyörä
joskin raskaan oloinen mutkissa,ja varmasti kestävä konstruktio
kjaiken kaikkiaan.

Teräsrunko tekee kyllä reilusti painoa laitteeseen. Itsellänihän ei siis ole kuin 600-kuutioinen, mutta ns. ensipyöräksi olen tyytyväinen. Ensi kaudelle kyllä kaipaa vääntöä lisää.

Linkki: http://www.suzuki-rf.com/

Tuolla on jotain kyseisestä mallisarjasta.

Oikean pyörän ostit !
Todella aliarvostettu vehje noin yleisesti - siis hinta/laatu suhde on ostajalle edullinen. Jos saksankieli taittuu niin www.rf-club.de on oivallinen paikka hakea tietoa ja tarvittaessa osia yms.

Eipä tuo saksa oikein taivu, muutako kavereiden kans pikku nousussa
033102beer_1_prv.gif

Muutamia lisäpalikoita ois mukava tilata, jalkatappi/poljin juttuja jne...
Miten noi kiillotus hommat tuossa rf:ssä, meinaan et onko kukaan kiillottanu runkoa, takahaarukkaa, tahi muita osia?

kun rupeaa tehot loppumaan mikä tulee meille jokaiselle vastaan
jossain vaiheessa,tarkistappa onko kuristettu tuossa kurit yleensä
löytyy kaasarin kurkuista jotka ovat puolikuun muotoisia sisältä
siis puoli kurkkua auki.

ajokaverilla oli ko:mopo ja itse kun koeajoin sitä yllätyin (negatiivisesti) en tiedä oliko odotukset liian korkealla mutta
jäi vähän sellainen maku ,että koska se oikein lähtee niinkuin
testit aikoinaan antoivat ymmärtää,ei silti aivan mukava pyörä
joskin raskaan oloinen mutkissa,ja varmasti kestävä konstruktio
kjaiken kaikkiaan.
Kokeilemalla paljon kulkee,tietää onko kuristettu,ei tarvii availla turhaan.
Kuristettu kulkee 240km/h mittarinopeutta.

Back