Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli 2 kesää / 32tkm '97 RF900R, ja kyllä se pyörä on omiaan juuri tuohon sport-matkailuun. Puhtia riittämiin, ison koneen vääntö ja 5-vaihteinen laatikko tekee ajamisesta helppoa, myös kuormattuna. Parhaimmillaan tuo mopo on yksin ajaessa mutkapätkillä. Tekniikka on pienin poikkeuksin identtinen vesi-GSXR:n kanssa eli osia löytyy joka paikasta, kulutusosat hyllytavaraa.Kertokaahan kokemuksianne RF900ärrästä. Millainen matka-ajossa ja miten soveltuu myös sporttisempaan ajoon. Tehoa ainakin pitäisi piisata ja ilmeisesti myös vääntöä. Kannattaako ostaa?
Jalkatapit ovat aika ylhäällä ja sen vuoksi pidemmillä hepuilla voi olla melko jyrkkä polvikulma. Itse olen kyllä 190 cm ja olen erittäin tyytyväinen ajoasentoon. Olen kyllä kuullut, että jotkut ovat asentaneet RF:ään jalkatappien siirtosarjoja, joilla tapit saa alemmas.Lueskelin tässä 3/1994 ja 3/1997 Bikeä, toisessa noista (en muista kummassa) on testissä RF 900 R. Kuitenkin siinä testissä puhutaan, että RF sopii alle 180cm kuskille paremmin...liekkö totta, mitäs ko. fillarin omistajat sanoo ?![]()
Juu, 2.5s nollasta sataan...ei, että sillä mitään merkitystä olisiSiitä Biken testistä, RF900:ssa on vielä nykypäivänäkin timmi kiihtyvyys. Olikos se peräti 2.5 sekkaa![]()
nollasta satkuun
Onhan sillä mukava retostella et jää nykyset kilokyykyt ku tikku paskaan jos valoista lähetellään...Juu, 2.5s nollasta sataan...ei, että sillä mitään merkitystä olisiSiitä Biken testistä, RF900:ssa on vielä nykypäivänäkin timmi kiihtyvyys. Olikos se peräti 2.5 sekkaa![]()
nollasta satkuun![]()
Oliko alkuperäiset jarruletkut? Tuonikäisissä, erityisesti isoissa pyörissä melkeinpä must-juttu vaihtaa kunnon teräspunosletkut pullistelevien kumiletkujen tilalle. Jarrupalavalinnoilla voi myös vaikuttaa jarrutehoon ja -tuntumaan, RF:ään muistaakseni suositeltiin alkuperäispaloja.Jarruista en pitänyt tässä pyörässä. Liekö ollut yksilövika, mutta kaikkia sormia jouduin kuitenkin käyttämään, jos halusi tehokkaan jarrutuksen aikaiseksi. Eikä omissa sormissanikaan kyllä vikaa ole!![]()
Voihan tuollakin itteään tuuditella. Tavan tallaaja kuitenkin kysyy lähes aina ensimmäisenä, et paljo ottaa nollasta sataan...Ei 0-100 ole oikein mikään mittari moottoripyörälle vaan 1/4 maili kertoo oikeesti paljon sitä voimaa on...
Koe ajosta on jo kolmisen vuotta aikaa, mutta taisi siinä alkuperäiset letkut olla... Tuohon aikaan omistin 750VFR:n johon laitoin t.punosletkut ja jarrut tosiaan paranivat huomattavasti!Oliko alkuperäiset jarruletkut? Tuonikäisissä, erityisesti isoissa pyörissä melkeinpä must-juttu vaihtaa kunnon teräspunosletkut pullistelevien kumiletkujen tilalle. Jarrupalavalinnoilla voi myös vaikuttaa jarrutehoon ja -tuntumaan, RF:ään muistaakseni suositeltiin alkuperäispaloja.