Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuota noin niin rican nahkahousujen kanssa ,mikä malli onko se slider vai mikä se on nimeltään.Nuoko housut on osoittautunut miellyttäviksi pitää,nimittäin olen kanssa itsekkin hieman vilkuillut niiden suuntaan,hintahan ei oo paha.Onko nuo vetoketjut epäilyttävän hentoiset noin pitempää käyttöä ajatellen ja tuo lämpö vuori pystyykö sitä kuinka lämpöisillä keleillä yleensä pitämään tuossa lemans takissa ja housuissa.Itse olen kyllä ajatellut tuota henkselimallin housua bib ,onko kellää käytössä sellaisia,onko nuo olleet minkalaiset.Ilmeisesti monella kumminkin nuo monsuun mallin housu?Viime loppukesän ajelin le mans takilla ku housut sain vasta talvella...
Mitoitus kannattaa katsoa tarkkaan varsinki housuissa, meinaavat olla lyhkäset. Jos pääseet koeajamaan sitä parempi.
Plussaa:
-hyvännäköiset
-sopivat suojat
-lämpimät(vähä liianki,irtovuorella)
-hinta
Miinusta
-takin kaula-aukko onneton, tuuli pääsee sisään ilman kaulasuojaa
-tosi hiostava lämpimällä kelillä, ei tuuletusaukkoja
-vetskarit halvanoloisia, vaatii varovaisuutta käytössä
-kännykkä tasku tosi hankala, väärä sijoitus monen mutkan takana.Ei tuu käytettyä.
Sumsumarum.
Ihan hyvät yleiskamat. Hintalaatusuhde kohilaan. Varsinki ku ostaa shopista. Paremmat ku esim. Louisin halppiskamat.
Vedenkestoltaan ei varmaan pärjää paremmille esim. Rukalle
Mutta jos ei aja pitkää matkaa ja ei tarvi niin "viimesen päälle"
goreteksiä niin ihan toimivat.
Takki varsinki on hyvännäköinen nahkahousujen kanssa.
(kerto vastakkainen sukupuoli... :)
Mutta jos tarvi ajokamat pitkälle matkalle osta Rukka.