Jassu
Kunnia pj
Tästä on nyt pari kuukautta kun kävin ostamassa Richan Milleniumit OrgShopista– tänään toisen kerran niiden kanssa jouduin sateeseen ja tulos oli sama kuin ekalla kerralla. Vettä alkoi tulemaan n 5 km päässä kotoa, kun pääsin kotipihaan oli asiat muuten hyvin mutta olo oli kuin olisi housuun kussut – takki pitää kaiken veden pihalla mutta housuista tulee läpi niin että kalsareita myöten oli märkänä. Richan sivujen mukaan milleniumit ovat 100% vedenpitävät, mutta ovat kyllä melkein farkkuihin verrattavat pitävyydessä
Ei ton hintanen housu saisi varmaan ihan 5:ssä minuutissa vielä laskea vesiä läpi? Pahiten vodat tulee reisistä...
Kuteita ei ole pesty eikä niihin ole ommeltu mitään saatika muuten rei’itetty tai kaatuiltu. Edellisen kerran ajelin sateessa kun kuteet olivat reilun kuukauden ikäiset ja sillon tuli samalla tavalla vodat sisään, ajattelin tuolloin että mulla on varmaan tasku unohtunu auki tai jotain mutta nyt toi tapahtu taas. Tarkistuksen jälkeen kaikki taskut ja ilmastointijutut oli täysin kiinni.
Kertokaahan kokemuksia Milleniumeista, onkohan mulle tullu vaan maanantaikappale housuista vai kuseeko tuo koko mallista? Laitoin Italollekin jo mailia joten katsotaan mitä vastausta sieltä tulee...
Kuteita ei ole pesty eikä niihin ole ommeltu mitään saatika muuten rei’itetty tai kaatuiltu. Edellisen kerran ajelin sateessa kun kuteet olivat reilun kuukauden ikäiset ja sillon tuli samalla tavalla vodat sisään, ajattelin tuolloin että mulla on varmaan tasku unohtunu auki tai jotain mutta nyt toi tapahtu taas. Tarkistuksen jälkeen kaikki taskut ja ilmastointijutut oli täysin kiinni.
Kertokaahan kokemuksia Milleniumeista, onkohan mulle tullu vaan maanantaikappale housuista vai kuseeko tuo koko mallista? Laitoin Italollekin jo mailia joten katsotaan mitä vastausta sieltä tulee...