Richa Sahara

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja welmu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

welmu

New member
Laitetaan nyt tännekkin. Shopista ajattelin itelleni kyseiset jamekset lunastaa mutta hiukan vaan mietityttää että onkos noi enempikin jotku vapaa ajan housut kun ei suojia olleskaan? Jos jollain löytyy kyseiset housut niin jaa toki tietoasi. Onko muilla merkeillä saman tapaisia miel. camo väritteisiä housuja?

Itsellä on just noi MP-Asun City housut, joista löytyy suojat polvista. Tosin suojat on kyllä sitä tasoa, että taitaa sukkahousut suojata yhtä hyvin, eli lippojen sattuessa ei kyllä polvet oo suojassa..

Itsellä on just noi MP-Asun City housut, joista löytyy suojat polvista. Tosin suojat on kyllä sitä tasoa, että taitaa sukkahousut suojata yhtä hyvin, eli lippojen sattuessa ei kyllä polvet oo suojassa..
Joo kerran oon noitakin housuja hiplaillu ja tuli lähinnä tuulihousut mieleen. Onko ixs:llä jotain vastaavia?

Mahtaako näitä housuja saada enää suomen kamaralta Lindstrands Lizard?

Mahtaako näitä housuja saada enää suomen kamaralta Lindstrands Lizard?
messuilla taisin moisia hypistellä
omg.gif

Laitetaan nyt tännekkin. Shopista ajattelin itelleni kyseiset jamekset lunastaa mutta hiukan vaan mietityttää että onkos noi enempikin jotku vapaa ajan housut kun ei suojia olleskaan? Jos jollain löytyy kyseiset housut niin jaa toki tietoasi. Onko muilla merkeillä saman tapaisia miel. camo väritteisiä housuja?
Mulla on ollut moiset nyt yhden kesän käytössä ja mielestäni pökät ovat hyvinkin asialliset. Tuuletusaukot ovat suht riittävät ja toi shortsiominaisuus helteellä "pausseilla" on myös ihan ok juttu. Suojina olen käyttänyt erikseen motocrossiin tarkoitettuja polvisuojia, jotka tosin viime kesänä olivat turhan hiostavat. Housujen sadesuoja oli myös hieman hiostava jos alla ei ollut lyhyitä kalsareita ihmeellisempiä vaatteita, mutta viime kesä nyt olikin aikasta lämmin. Ihan tyytyväinen noihin olen ja istuvat hyvin Monzan kanssa
cool.gif

Richa uudisti mallistoaan ja tämänvuoden 'camo'-housuissa ovat suojat valmiina tai ainakin paikat löytynee. Joten eiköhän niitä saa kun uudet mallit tulevat myyntiin liikkeisiin.

Vantaan Bike Worldissa on ainaskin noita lindsdrandin lizard camoja vielä myynnissä. Ite ainakin tyytyväinen. Tosin suojasarja ostettava erikseen.
buttrock.gif

Ixs:ltä löytyy shooter camo värinä sekä
6-days joka musta camo tehostein .
Shooterissa irroitettava vesikalvo , mikä varmaan hikoilun kannalta on virkistävä kuumana poutapäivänä
062802jumpie_prv.gif

Tietääkö kukaan että saako noita lindstrands lizard housuja netistä mistään? Suomesta? kuopion joku hd netti shoppi niitä mainostaa mutta sieltä ei yhteyden ottoihin turhia näimmä vastailla. 2 kertaa koittanut kysyä niistä housuista vastauksia tullut paskan vertaa. Richan sahara housuissa ei siis suojia olleskaan?

Tietääkö kukaan että saako noita lindstrands lizard housuja netistä mistään? Suomesta? kuopion joku hd netti shoppi niitä mainostaa mutta sieltä ei yhteyden ottoihin turhia näimmä vastailla. 2 kertaa koittanut kysyä niistä housuista vastauksia tullut paskan vertaa. Richan sahara housuissa ei siis suojia olleskaan?
RM Heinolle vaan tilaus,niillä hyllyssä
smile_org.gif

Juu.
Kuka tietäis tai keksis semmoset sivilifarkkujen tai vastaavien näköiset pöksyt, joihin sais kohtuulliset polvi- ja lonkkahuojatkin ja jotka olisivat mukiin menevät ihan tallustellessa ympäriinsä.
Itsellä Dainesen Yamato-housut. Saatavilla harmaana ja farkkukuosina. Ovat jalassa kuin paksut farkut ja polvi- ja lonkkasuojat löytyy. Tuuletusaukotkin näköjään on, enpä itse niitä ole huomannut käyttääkään
omg.gif

Hintaa oli Stormilla n. 130€ suojineen.

Dainese Yamato

Vantaan Bike Worldissa on ainaskin noita lindsdrandin lizard camoja vielä myynnissä. Ite ainakin tyytyväinen. Tosin suojasarja ostettava erikseen.
buttrock.gif
Ja niillä suojilla tekee löysissä housuissa seuraavaa...?

Älkää nyt ihmiset niitä suojia hehkuttako tai jotain, miettikää nyt jotain kaatumistilannetta tollaisissa pöksyissä, pysyykö ne suojat sielläpäinkään kuin missä ois tarkoitus?
Ei niistä haittaakaan toki ole, muttei myöskään hyötyä.

Lizardit on tosi hyvät housut olleet, ostin ens kesäks toisen väriset, eli kahdet semmoiset ois nyt.

Itsekkin olen tuollaisten löysempien housujen alle ajatellut ostaa crossi-tyyliset suojat, jotka vedetään remmeillä ukkoon kiinni eikä vaan toivota, että housu sattuu lepattamaan oikeassa asennossa kaatumistilanteessa.

Back