• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Richa samourahi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raipe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Raipe

New member
Olen ajatellut ostaa kesäksi nahat ja haluaisin kuulla kommentteja Richan Samourahin jo omistavilta, kannattaako sijoittaa rahansa?
Vaihtoehtojakin on tarjolla, mutta päälisin puolin hinta/laatusuhde näyttäisi olevan kunnossa...

Toivottavasti kannattaa - on nimittäin sini-musta Samourahi tilauksessa.  
thumbs-up.gif

IXS:n Firebirdin olisin halunnut, mutta kun se ei oo tehty mulle. Jos housut oli sopivat, niin takki oli pieni ja päinvastoin.  
confused_orig.gif
Samourahi istui ainakin mulle paaljon paremmin.

Viime keväänä oli vanha nahkapuku kutistunut käyttökelvottomaksi ja nyt olen ajanut kesän Richa Samourahi nahkapuvussa.
Puku on toiminut hyvin. Ilmastointikanavat olivat asiaa helteellä mutta kylmällä täytyy alle tai päälle laittaa jotain vetoa estävää.
Sadetta Samourahi ei kunnolla pidä, eli nykyään täytyy aina olla sadepuku mukana. Muuten hyvä puku ja mun mielestä Shopista edullinen.

Joku roti pitää saada tuohon kamppeitten kutistumiseen. Nykyään kutistuvat säilytyksessä enemmän ja nopeammin kuin ennen.

Joku roti pitää saada tuohon kamppeitten kutistumiseen. Nykyään kutistuvat säilytyksessä enemmän ja nopeammin kuin ennen.
Nahkapuku on aika arvokas ostaa joka vuosi uus..

Säännöllinen, rituaalinomainen liikehdintä siihen sopivassa ympäristössä muutaman kerran viikossa ehkäisee tuota "kutistumista"..
wink.gif

Voi tietty olla hyvä niillä menestyspainoilla kompensoida parantuneita ajotaitoja
tounge.gif

Back