• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Rider ja autocom

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kauheeapina
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kauheeapina

New member
eli minulla on tomtom rider ja autocom kimpassa asianmukaisilla kaapeleilla.ohjeet kuuluu kivasti mutta puhelimen ääni on todella vaimea.eli minun ääni kuuluu nätisti mutta itse en meinaa kuulla toisen puhetta. eli onko kellään kokemuksia että millä puhelimilla tai vermeillä ton sais korjattua. ei viitsisi enää siirtyä siihen vanhaan perinteiseen autocom johto puhelin yhdistelmaan vaikkakin silloin kuuluu puhelimesta äänet paremmin kuin bluutuutilla,mutta toisaalta silloin jää myös riderin hyvät ominaisuudet käyttämättä  
veryangry.gif

Mulla sama ongelma Zumon kanssa. Vauhti pitää pudottaa 60km/h, että kuulis edes jotain!
Parannusehdotuksia otan myös mielelläni vastaan vai pitääkö ruveta asentamaa vahvistinta pyörään
tounge.gif
?

Mulla on kans moiset kapistukset ja hyvin toimii.
Mitä on noin sun "asianmukaiset kaapelit" ?
Tompan bluetooth ja autocomin välissä pitää olla kaapeli 1297, sit kaikki toimii kuten pitää.

Linkki ja siitä autocom system examples, siellä on listaa kaapeleista.

eli mulla on juurikin toi sama kaapeli ja puhelimena nokian 6021 mutta silti ääni tulee hiljaa.ennen oli joku muu kapula ja siitä johto suoraan autocomiin niin silloin äänistä sai selvän vielä pikatienopeuksissakin mutta nyt kun äänet tulee bluutuutin kautta niin hiljeni selvästi vaikka kaikki volumet on siitä kalikasta ja raiderista täpöt
confused_orig.gif

Mulla on sama puhelin ja äänet kuuluu ihan hyvin oli nopeus mitä tahansa.
Onko sulla kaapeli kytketty oikeeseen reikää autocomissa tai onko tomppa kytketty oikeeseen reikään?
Meinaan vaan että jos vaikka mp3 mölyää ja joku soittaa niin volumet tippuu soittimesta että puhelin kuuluu.
Mun autocom on super pro avi.

Mulla on sama puhelin ja äänet kuuluu ihan hyvin oli nopeus mitä tahansa.
Onko sulla kaapeli kytketty oikeeseen reikää autocomissa tai onko tomppa kytketty oikeeseen reikään?
Meinaan vaan että jos vaikka mp3 mölyää ja joku soittaa niin volumet tippuu soittimesta että puhelin kuuluu.
Mun autocom on super pro avi.
Siis...  
withstupid.gif

Meinaatko että sulla kuuluu puhelin yhtä hyvin johdolla tai bluetoothilla, kunhan törkkii oikeisiin reikiin johdot?

Ite olen koittanut kanssa viritellä noita johtoja eestaas saadakseni kuulumaan kunnolla bluetoothin yli, mutta prkl, toistaiseksi ei ole johdon voittanutta...

Vääntäkääs joku tää kuvio rautalangasta että tajuun

Siis sen verran vielä, että itelläni ero noiden kahden "tavan" välillä on todella huima, bluetoothin kautta en meinaa kuulla mitään ja itteasiassa edes Zumon (niin siis tosiaan, Zumon, ei Riderin) opasteet ei meinaa kuulua. Tuo tietty itteasiassa viittaa siihen, että oon laittanut väärään rööriin
nixweiss.gif

mulla on noi piuhatkin kyllä oikeissa röörissä.opasteet kuuluu tosi kovaa mut puhelut ei. mulla on toi vanhempi active rider autocom missä musiikki siis ei vaimene automaattisesti.olen kyllä itse aina sammuttanut musat kun puhelut tulee.eli ehkä se siis voi johtua tosta itse autocomista....mene ja tiedä...

Sama ongelma meillä muillakin
sad_orig.gif
. Puhelin pelittää mainiosti jopa moottoritievauhdissa kun se on kiinni johdolla suoraan Autocomissa (Active uudempi). Kun yhdistää bluetooth'illa sekä Autocomin että puhelimen Zumoon, niin kaikki muu toimii paitsi puhelimen ääni on niin vaimea ja epäselvä että on käytännössä pysähdyttävä jotta saa selvää puheesta. Hiukan nyppii ottaen huomioon Starcomin bluetooth-palikan n. 150,-Euron hinnan. Starcomin plugi on kytketty Aux 1:een.
Se kait lienee "normaalia" uudella tekniikalla että toiminta on hiukan arpapeliä ts. bluetooth yhdistää laitteet toisinaan automaattisesti ongelmitta, toisinaan useammankin manuaalisen yrityksen jälkeen täytyy buutata Zumo että homma lähtisi toimimaan.
Onko kellään käsitystä miten ongelman voisi ratkaista?

Unohtakaa Känny-Rider yhdistelmä. Känny johdolla tai BT:llä AutoComiin ja Rider tuolla omalla johdollaan AutoComiin. Riderista vielä kun disabloi kännyn niin kaikki toimii kuin junan vessa. Sitä vartenhan siinä Autocomissa on niitä sisääntuloja...

kyllä se rider vaan sittenkin on loisto peli.meinasin jo oikeesti luopua noista palikoista ja palata vanhaan toimivaan autocom piuha puhelin yhdistelmään.mutta sitten tajusin ruveta puhelun aikana painelemaan bluutuutin volumea niin avot.nyt kuuluu höpötys korvaan vielä nätisti vaikka 150km/h. eli aikasemminkin olin moneen kertaan laittanut volumet täysille niin raiderista,puhelimesta kun kapulastakin mutten koskaan puhelun aikana. eli kai se säätö ei sitten toiminu kun sillon kun puhelu oli menossa...mutta nyt pelaa  
buttrock.gif

Back