• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Riepooko liikennevalot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja simply
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ei toimi kaikissa valoissa. meidän tallia lähellä on valot, jotka
eivät vaihdu, routa on painanut sen induktiosilmukan syvälle
maan sisään. paikallinen posliini sanoi, että saa ajaa päin punaista, omalla vastuulla tietty ja katsomalla ettei ketään tule
päälle.
-eeko

ei punaisia päin ajamisesta saa paljoankaan sakkoa
Niin, jos ei ole tuloja niin selviää 60e (10*minimi-pvs). Itselle tulisi yli 300e sakko ja se estää kyllä tehokkaasti päin punaisia ajelut.
confused_orig.gif

täällä pk-seudulla noita valoja riittää, uskoisin kyllä posliinienkin ymmärtävän tilanteen, mutta kyllä niitäkin löytyy jolla ei ole sakkokiintiö täynnä ja kuun loppu alkaa lähtestyä. Itse yleensä odotan kolme vuoroa ja sitten ajan punaisia päin. Tutulle kävi niin että poliisiauto ajoi perässä tämmösiin valoihin ja hetken odotettuaan ne väläytti jo valoja ja kädellä näytti että mene vaan. Itseäni ärsytää eniten että valoja tulee kuin sieniä sateella, kyllä ne ruuhka-aikoina auttaa, mutta ne pitäis kyllä pistää päältä kun liikenne rauhottuu, säästäis sähköäkin :P

Itse olen edes takaisin sen induktiosilmukan päällä työnnellyt pyörää ja ilm. toimii koska jo muutaman kierroksen jälkeen ovat tähän mennessä vaihtuneet.

Back