RIP SV650 ja V-Strom 650

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mek
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Luulin, että suorakakkonen korvasi jo vuosi sitten veekakkosen. Sääli, vanha v2 on melkein tärinätön kone ja kohtalainen ikiliikkuja.
 
Luulin, että suorakakkonen korvasi jo vuosi sitten veekakkosen. Sääli, vanha v2 on melkein tärinätön kone ja kohtalainen ikiliikkuja.


Niinkö? :dunno:

Terv, ex
Aprilia Millen omistaja.
Jossa ruuvit/pultit ei pysyny mukana matkassa, jollei niit kiristäny apinan raivolla/käyttäny ruuvilukitetta :right:
 
Niinkö? :dunno:

Terv, ex
Aprilia Millen omistaja.
Jossa ruuvit/pultit ei pysyny mukana matkassa, jollei niit kiristäny apinan raivolla/käyttäny ruuvilukitetta :right:

Ja mikä nautinto olisi R2:n Mille ollutkaan? Ruuvilukitteina hitsitäpät?:;):
 
Niinkö? :dunno:

Terv, ex
Aprilia Millen omistaja.
Jossa ruuvit/pultit ei pysyny mukana matkassa, jollei niit kiristäny apinan raivolla/käyttäny ruuvilukitetta :right:

Kuten TL:n ja Aprilian omistaneena olen sanonu, niin suzukin (TL) v2 on kyllä hienoin v2 mitä ikinä ajanut kun on vaan säädöissään, muut versiot kesytetty vähän tylsiksi mutta niissäkin se potentiaali on.
Tuo pikkuvee on suoraan tellun koneen jälkeläinen kuten isommatkin twinit.
 
Hiukan Visodormin juttua latistaa kuvateksti "competition SV650" kun kuvassa taitaa joku rivikone olla..
 
Back
Ylös