tr3
New member
Nyt siirretty sinne mihin kuuluu... kivaa
http://kuvablogi.com/nayta/1013557/
http://kuvablogi.com/nayta/1013557/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Edelleen perä ei nouse.... no okei 2 cm... ja penkki vaihtuu kunhan sopiva löytyy....Jeejee. Millos perä nousee? Toi penkkikin varmaan vaihtuu tosta vai?
Oukei. Olis vaan vähän räyhäkkäämpi viel, jos nousis..Edelleen perä ei nouse.... no okei 2 cm... ja penkki vaihtuu kunhan sopiva löytyy....Jeejee. Millos perä nousee? Toi penkkikin varmaan vaihtuu tosta vai?
en tosiaan halua tietää enempää sun mielikuvia..Tuosta Rocketin perästä tulee mieleen Mikko Kivinen naisten pinkissä kokouimapuvussa, jossain sketsissä. Ei Mikosta tullut Hanna-Mariaa vaikka laittoin naisten speedot. Vähän sama vika Trumpassa.
Juu. Kokokate vielä, niin näyttää turvonneelta Busalta. Alkuperäinen cruiser-look menee kovaa vauhtia kohti kyykkyä.Tuosta Rocketin perästä tulee mieleen Mikko Kivinen naisten pinkissä kokouimapuvussa, jossain sketsissä. Ei Mikosta tullut Hanna-Mariaa vaikka laittoin naisten speedot. Vähän sama vika Trumpassa.
Kyykky ja muoviluoti on vielä kaukana tuosta,mutta kun tuohon tulee puhallin,niin ottaa luulot pois monelta....oli sit Busa tai muu....Juu. Kokokate vielä, niin näyttää turvonneelta Busalta. Alkuperäinen cruiser-look menee kovaa vauhtia kohti kyykkyä.Tuosta Rocketin perästä tulee mieleen Mikko Kivinen naisten pinkissä kokouimapuvussa, jossain sketsissä. Ei Mikosta tullut Hanna-Mariaa vaikka laittoin naisten speedot. Vähän sama vika Trumpassa.
Niin...jotkut tarvii siihen moottoripyörää...Kyykky ja muoviluoti on vielä kaukana tuosta,mutta kun tuohon tulee puhallin,niin ottaa luulot pois monelta....oli sit Busa tai muu....Juu. Kokokate vielä, niin näyttää turvonneelta Busalta. Alkuperäinen cruiser-look menee kovaa vauhtia kohti kyykkyä.Tuosta Rocketin perästä tulee mieleen Mikko Kivinen naisten pinkissä kokouimapuvussa, jossain sketsissä. Ei Mikosta tullut Hanna-Mariaa vaikka laittoin naisten speedot. Vähän sama vika Trumpassa.![]()
Mitäs kun tulee se mutka tai useampi peräkkäin ?Kyykky ja muoviluoti on vielä kaukana tuosta,mutta kun tuohon tulee puhallin,niin ottaa luulot pois monelta....oli sit Busa tai muu....Juu. Kokokate vielä, niin näyttää turvonneelta Busalta. Alkuperäinen cruiser-look menee kovaa vauhtia kohti kyykkyä.Tuosta Rocketin perästä tulee mieleen Mikko Kivinen naisten pinkissä kokouimapuvussa, jossain sketsissä. Ei Mikosta tullut Hanna-Mariaa vaikka laittoin naisten speedot. Vähän sama vika Trumpassa.![]()
Ja otetaan mutkatielläkin luulot pois "oli sit busa tai muu". Jep jep puhaltimella saa rocketista rataohjuksen kaiken muun lisäksi. Ensi kesänä juoksen satasen alle 10 s, koska ostin piikkarit. Jos löydän jostain nappularenkaat roksuun ajan ensi vuonna Päijänneajon ja voitan. Bileet on Jyväshovissa. On siitä moneksi se oli sairaan hyvä ostos![]()
Siinä tapauksessa varmaan kääntyillään mutkien mukaan?![]()
EdelleenJa otetaan mutkatielläkin luulot pois "oli sit busa tai muu". Jep jep puhaltimella saa rocketista rataohjuksen kaiken muun lisäksi. Ensi kesänä juoksen satasen alle 10 s, koska ostin piikkarit. Jos löydän jostain nappularenkaat roksuun ajan ensi vuonna Päijänneajon ja voitan. Bileet on Jyväshovissa. On siitä moneksi se oli sairaan hyvä ostos![]()
![]()
Harmittaa ? Ei ole centtiäkään kiinne tuossa. Mutta kyllä kait tyhmempikin tajuaa, tajuaako sittenkään, ettei valmetista saa ferraria vaikka siinä olisi sama määrä heppoja ja paperilla vääntöä. Se ettei kyseessä oleva rakennusprojekti ole mun mielestä hieno, upea ja mahtava on ihan mun oma mielipide. Jos joku tuo nettiin julki projektejaan, mikä on hyvä, ei niistä tarvitse kaikkien pitää ja kehua. Saa kait täällä kertoa ettei minun mielestä se ole hieno ja että cruiseri tyyli sopii MINUN mielestä paremmin tuon tyyppiselle pyörälle.EdelleenJa otetaan mutkatielläkin luulot pois "oli sit busa tai muu". Jep jep puhaltimella saa rocketista rataohjuksen kaiken muun lisäksi. Ensi kesänä juoksen satasen alle 10 s, koska ostin piikkarit. Jos löydän jostain nappularenkaat roksuun ajan ensi vuonna Päijänneajon ja voitan. Bileet on Jyväshovissa. On siitä moneksi se oli sairaan hyvä ostos![]()
![]()
![]()
Sua ilmeisesti jotenkin harmittaa, että rakettiin on laitettu tollaset jalkatapit ja tulee vielä turbo? Miksi?
Etkö oo vieläkään tajunnut, ettei näissä rakennusprojekteissa oo kysymys siitä mikä on järkevää vaan se, että on kiva rakentaa? Vai etkö vaan ymmärrä? Harmittavan ahdas maailmankatsomus.Harmittaa ? Ei ole centtiäkään kiinne tuossa. Mutta kyllä kait tyhmempikin tajuaa, tajuaako sittenkään, ettei valmetista saa ferraria vaikka siinä olisi sama määrä heppoja ja paperilla vääntöä. Se ettei kyseessä oleva rakennusprojekti ole mun mielestä hieno, upea ja mahtava on ihan mun oma mielipide. Jos joku tuo nettiin julki projektejaan, mikä on hyvä, ei niistä tarvitse kaikkien pitää ja kehua. Saa kait täällä kertoa ettei minun mielestä se ole hieno ja että cruiseri tyyli sopii MINUN mielestä paremmin tuon tyyppiselle pyörälle.EdelleenJa otetaan mutkatielläkin luulot pois "oli sit busa tai muu". Jep jep puhaltimella saa rocketista rataohjuksen kaiken muun lisäksi. Ensi kesänä juoksen satasen alle 10 s, koska ostin piikkarit. Jos löydän jostain nappularenkaat roksuun ajan ensi vuonna Päijänneajon ja voitan. Bileet on Jyväshovissa. On siitä moneksi se oli sairaan hyvä ostos![]()
![]()
![]()
Sua ilmeisesti jotenkin harmittaa, että rakettiin on laitettu tollaset jalkatapit ja tulee vielä turbo? Miksi?
Jossain topikissa joku kehoitti jotain kasvattamaan kivekset. Vinkkinä sullekin kasvata sellaiset![]()
Sori en käytä tavuviivoja. Syytä vanhempiasi jos on huonot geenit. Lukemaan oppii yleensä n. 6-7 vuotiaana.Etkö oo vieläkään tajunnut, ettei näissä rakennusprojekteissa oo kysymys siitä mikä on järkevää vaan se, että on kiva rakentaa? Vai etkö vaan ymmärrä? Harmittavan ahdas maailmankatsomus.Harmittaa ? Ei ole centtiäkään kiinne tuossa. Mutta kyllä kait tyhmempikin tajuaa, tajuaako sittenkään, ettei valmetista saa ferraria vaikka siinä olisi sama määrä heppoja ja paperilla vääntöä. Se ettei kyseessä oleva rakennusprojekti ole mun mielestä hieno, upea ja mahtava on ihan mun oma mielipide. Jos joku tuo nettiin julki projektejaan, mikä on hyvä, ei niistä tarvitse kaikkien pitää ja kehua. Saa kait täällä kertoa ettei minun mielestä se ole hieno ja että cruiseri tyyli sopii MINUN mielestä paremmin tuon tyyppiselle pyörälle.EdelleenJa otetaan mutkatielläkin luulot pois "oli sit busa tai muu". Jep jep puhaltimella saa rocketista rataohjuksen kaiken muun lisäksi. Ensi kesänä juoksen satasen alle 10 s, koska ostin piikkarit. Jos löydän jostain nappularenkaat roksuun ajan ensi vuonna Päijänneajon ja voitan. Bileet on Jyväshovissa. On siitä moneksi se oli sairaan hyvä ostos![]()
![]()
![]()
Jossain topikissa joku kehoitti jotain kasvattamaan kivekset. Vinkkinä sullekin kasvata sellaiset![]()
Ja mitä sä alat siellä vikisemään, jos joku pyytää selventämään epäselviä kommentteja? Vieläkään en ymmärrä mistä tossa mutkatieturbo-kommentissa oli kysymys![]()