Termos taas, eilen ja tänään koettu riemun hetkiä kun mopoa värkätty. Eilen löträsin hartsin ja maton kanssa ja kas sieltä syntyi undertailin poikanen... vielä viimeistely muotoilu ja pinta sileäksi ja sitten muotin ottoon. Vanteet ja svingi putsattu ja odottaa hiekkaa niskaansa ja sen jälkeen maalia. Etukate ja sivukatteet liimautuivat toisiinsa kiinni ja ovat nyt tiiviissä yhteistyössä peittämään tulevaisuudessa mopoa. Valot tulevat varmaan huomenna (pääsee niitäkin mallailemaan paikalleen). Svingistä löytyi ylläri rikkinäisen laakerin muodossa, toinen oli ehjä ja toinen täysin paskana. Oli sitten syönyt sen sisäputkenkin rikki. No uudet tulossa joten paniikki ohi. Takavaloksi tulee (iik) Hondan valo mallia CBR 600 F kirkas. Sovittelin muitakin siihen, mutta ei ne oikein istuneet (vois tietty jättää kokonaan pois, mutta kun tuo laki vaatii sinne jotain). Valojen osalta päädyin siihen ettei E merkeistä säästellä, kun niitä ei pahemmin tuonne putkistoon tule. Huomenna hakemaan pakkelia (lasikuitu ja viimeistely versiota) ja alkaa hemmetinmoinen silottelu ja hiominen. Joitakin jäykisteitä pitää tehdä noihin pohjiin vaikka ei pahemmin innostaisi, muuten voi olla liian vaikea saada siistiä pohjaa valmiiksi. Hiilarit lähti tilaukseen Saksasta samoin kun ne epoksit (paljon halvempaa siellä). Vaimentajan laipat lähtee tilaukseen huomenna ja kuori tehdään sitten niiden mukaan. Sisäputki tullee noin 80mm rööristä joten pitäis kaasujen poistua vitkuttelematta (entinen oli 60mm rööri). Vilkkuja on mietitty mutta saavat vielä odottaa hetken (ei silti kauaa koska upotukset pitää tehdä katteisiin). Mittariston piirilevyä odotan vielä (toivottavasti tulee pian ettei tarvitse turvautua backup planiin). No kyllä se siitä lutviintuu... eipä tule aika pitkäksi näin kevään korvalla..