Smurffi
New member
Perkules!Tuommoset PUTKET tilattiin kaverin kanssa, reilu viikko meni toimituksessa. Eiku asentaan ja pörinöitä kuunteleen!
Hintahan oli se tuttu 129€/kpl + yhteesä 15€ postikulut, toimitus kotiovelle.
Alempi on siis vm.95 bandiittiin ja ylempi vm.02 zx-6r:ään
Sulla tuli mukana tuossa tuo kumi tuon pannan ja kannun väliin Itse viime kesänä tilasin putken ja siinä ei tuota tullut lainkaan mukana. Tällä hetkellä tilanne on se, että pientä värinää johtuu vaimentimesta kiinnityksen kautta penkkiin. Tietyllä kierrosluvulla sitten alkaa persus kutiamaan kun penkki pitää tärinää...
Tuosta laadusta, kun siitä kyseltiin:
Pientä säätöä tuo sovittaminen vaati, eli hieman joutui vasaraa antamaan, että sai kiinnityspultit suoraan. Yksi niistä kun oli hieman poissa linjasta. Lisäksi vaimentimen sisään tuleva putki teki hieman ahdasta. Siitä kyllä selvisi kun hioi putkesta (siis siitä osasta joka tuli vaimentimen sisälle) ylimääräiset karstat ja ruosteet pois.
Paino tuossa rombossa oli ainakin meikäläisen zx-6r '97 alkuperäiseen putkeen verrattina melkein sama. Joten painoa ei paljon säästetty.
Muuten olen ihan tyytyväinen ollut tuohon. Hinta kun ei ole kovin paha, niin ei voi mitään mahdottomia vaatiakkaan. Äänet tuossa omassa putkessa on loppujen lopuksi varsin maltilliset, välillä jopa lisää ääntä olen kaipaillut