RSV 1000 R Factory 2005 dynossa

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jopi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jopi

New member
Tuli lopulta penkitettyä kilpuri:

Akran rosterikäyrät, (ei siis Evo6) + Akran ja omatekemät sliparit
Ovitiiviste - ilmaboksi
BMC filtteri
Map2 slipareille
PCIII

Viaberin penkissä
133 hp @ 9760 rpm
102,8 Nm 7742 rpm

Eipä kauheita monttuja tehokäyrässä. 100 Nm raja meni rikki reilun 6000 kierroksen kohdalla.

Aika vähän tarvitsi korjausta, säätö aloitettiin nollamapilla.

Omatekemät kannut, joissa horompi reikä, antoi 3 hp enemmän tehoa keskikierroksilla. huipputeho käytännössä sama.

Vakio 2004 mallinen antoi samassa penkissä 120 hp.
 
Moi

Eka postaus tänne ja heti kyselemään.

Voisitko mahdollisesti kertoa mistä löysit tuon sopivan ovitiivisteen jos vaikka itselle askartelis samanlaisen. Etolassa ei ole tarpeeksi isoa profiilia. On senverran suora toi sun vääntökäyrä ja omassa se kuoppa siinä keskivaiheilla.

Oletko muuten tasoittanut ne vesiesteet siitä etuputkesta ja poistanut kokonaan sen flapperin? Itsellä vain se vakuumiliitos tulpattuna.

-ola
 
Hyvän näköinen käppyrä on. Sinulla ei ole tulosteita ennen muutoksia tai pelkillä slipareilla?

Ilmeisesti akran sliparit ahdistaa hieman...
 
Hyvän näköinen käppyrä on. Sinulla ei ole tulosteita ennen muutoksia tai pelkillä slipareilla?

Ilmeisesti akran sliparit ahdistaa hieman...
Sanoisinpa, että tuo ahdistavuus on enemmänkin "ongelma" tuolla etukäyrissä. Hiukan halkaisijaa lisää käyriin (60 mm) niin johan tapahtuu. Esim. juurikin tuo Akran EVO6 tai miksei vaikkapa Smaltmoto...
thumbs-up.gif
Vielä jonain päivänä kun saisi sen uudemman Tuonon ja Smaltmoton kokorännin siihen kiinni niin voe, voe...
inlove.gif
 
Tuli lopulta penkitettyä kilpuri:

Akran rosterikäyrät, (ei siis Evo6) + Akran ja omatekemät sliparit
Ovitiiviste - ilmaboksi
BMC filtteri
Map2 slipareille
PCIII

Viaberin penkissä
133 hp @ 9760 rpm
102,8 Nm 7742 rpm

Eipä kauheita monttuja tehokäyrässä. 100 Nm raja meni rikki reilun 6000 kierroksen kohdalla.

Aika vähän tarvitsi korjausta, säätö aloitettiin nollamapilla.

Omatekemät kannut, joissa horompi reikä, antoi 3 hp enemmän tehoa keskikierroksilla. huipputeho käytännössä sama.

Vakio 2004 mallinen antoi samassa penkissä 120 hp.
Kattelin Jopi piruuttani muuten sitä sun vanhan Millen dynotulostetta ja näyttäisi vanhempi versio pesevän uudemman tehossa/väännössä aina tuonne 7000 asti. Vasta sen jälkeen rupeaa uudempi vetämään pidemmän korren. "Kierroskoneempaan" suuntaan siis edetty niin kuin jo niin monissa yhteyksissä on todettu...
 
Moi

Eka postaus tänne ja heti kyselemään.

Voisitko mahdollisesti kertoa mistä löysit tuon sopivan ovitiivisteen jos vaikka itselle askartelis samanlaisen. Etolassa ei ole tarpeeksi isoa profiilia. On senverran suora toi sun vääntökäyrä ja omassa se kuoppa siinä keskivaiheilla.

Oletko muuten tasoittanut ne vesiesteet siitä etuputkesta ja poistanut kokonaan sen flapperin? Itsellä vain se vakuumiliitos tulpattuna.

-ola
Jou kyseli minulta tät mailissakin, mutta hukkasin sen.
Tiiviste löytyi kiteeläisestä autotarvikeliikkeestä. Se on halkaisijaltaan etusormea vastaava. Lisäksi siinä on kaksi haaraa:

O=

Josta toisen taoin 90 asteen kulmaan:
O|_

Nyt sitten käännät hienon grafiikkani 180 astetta eli vaakasuoran pätkän ylimmäksi. Tästä pinnasta pultit läpi, pystysuora pinta nojaa koteloon, O uloimmaksi.
 
Back
Ylös